Zwangerschapscursus.

Ik heb me gisteren weer opgegeven voor zwangerschapsyoga. Dat heb ik bij mijn vorige zwangerschap ook gedaan en vond het heerlijk om te ontspannen en te rekken en strekken. Bovendien gaat deze zwangerschap ontzettend snel, er gaan dagen voorbij dat ik er niet eens aan denk dat ik zwanger ben. Er loopt een kleuter en een peuter rond en dan is er toch minder tijd om een beetje te dagdromen.
Bij mijn eerste zwangerschap heb ik zwangerschapsgym gedaan, maar dat vond ik helemaal niets. Dat was vooral veel praten over kwaaltjes. Daar kwam ik niet blij van terug.
Gaan jullie nog een cursus doen?

Hallo Reisa,

Ik ga weer zwangerschapsgym doen.
Dat heb ik de vorige keer ook gedaan en vind het vooral leuk om even een uur stil te staan bij de zwangerschap.
Zoals je zegt gaat het nu zo snel dat ik dit graag wil doen om er bij stil te staan.
Voor de gym zelf doe ik het niet, is gezellig maar verder niet heel erg nodig, al heb ik er een leuke vriendin aan overgehouden.

grtjes

Kirsten

Hoi Reisa,

Net als Kirsten ga ik de zwangerschapsgym doen. Het is m'n eerste zwangerschap, dus ik dacht, begin met de 'standaard' en dan kan ik bij een eventuele volgende zwangerschap altijd nog verder kijken! Daarnaast ga ik gezellig met een vriendin die 2 wkn later is uitgerekend, dus dat was ook een argument om voor de gym te kiezen!

Hoi

Ik ga dit keer niks doen.
Heb twee keer yoga gedaan en vind het goed zo.
Ik moet in het ziekenhuis bevallen net zoals de vorige twee keren en je wordt daar prima begeleid.

Groetjes

Hoi,

Ik ga deze x ook nix doen. Wij hebben bij mijn 1e zwangerschap 'samen bevallen'gedaan. Dat vonden wij errug leuk! Echt even tijd samen voor je kindje!

Groetjes

Hoi Hoi, omdat dit mijn laatste zwangerschap is ga ik hier super van genieten en heb me opgegeven voor een cursus zwangerschapsyoga. Ik heb er waarschijnlijk niet zoveel aan vanwege de keizersnede maar ik wilde toch graag een cursus doen vooral omdat ik dit bij mijn eerdere zwangerschappen niet gedaan heb. Doei

Ik doe de zwangerschapsyoga dus ook niet voor de tips tijdens de bevalling. Dit wordt de derde bevalling en die tips had ik tijdens mijn eerste zwangerschap al in verschillende boeken gelezen. Ik las toen echt alles wat los en vast zat over zwanger zijn, bevallen en baby's. De yoga doe ik echt voor een uurtje voor mezelf en bewust bezig zijn met deze baby.
En hoeveel ik trouwens ook gelezen had en gehoord had tijdens mijn bevalling wist ik er niets meer van. De verpleegster in het ziekenhuis moest echt meepuffen, anders was ik het helemaal kwijt.

hallo

Ik ga deze keer ook niks doen. Heb er gewoon geen zin in. Vorige keer iedere keer die klaag verhalen aan moeten horen. Laat mij maar gewoon genieten haahaha

Maar dat is natuurlijk ieder voor zich.

Gr esther

Terug
Bovenaan