Zwangerschapscursus.

Hoi,

Zelf doe ik aan zwangerschapszwemmen en ga een cursus bewust bevallen doen (verkorte versie van samen bevallen) Het is mijn eerste kindje en ik vind het alleen zo spannend

Groetjes,

Natascha

Ik wil wel, maar weet niks....

Ik kan yoga, zwangerfit, samen bevallen (heb ik al gedaan vorige keer doe ik dus niet) massage, shiatsu en zo bevallen volgen.
Iemand een idee?

Liefs

Ik heb me net ingeschreven voor mama fit. De vorige keer heb ik yoga gedaan, maar ik wilde dit keer wat actiever bezig zijn met mijn lijf. Niet dat het heel veel uitmaakt, want het leukste vind ik toch het contact met andere zwangere vrouwen.

De zwangerschapscursus, sla ik over dit keer. Ik vond de vorige zooo gezellig (we zijn na 1,5 jaar nog steeds vriendinnen) ik wil dat niet vervangen.

Ik vind dat ik wel wat meot doen want ik begin een beetje uit elkaar te vallen. Dat gebeurt misschien wel veel sneller bij een 2e(?) Dus lekker zwangerschapszwemmen. Dat was heeeeerlijk de vorige keer.

ja ik ga voor de 2e keer naar de zwangerschaps gym.
maar alleen voor de gezelligheid en het contact met andere moeders uit de omgeving.
de gym zelf weet ik nog wel van de vorige zwangerschap.
blijf gewoon lekker door fitnissen zolang dat gaat. heb ik bij mijn dochter ook gedaan.

Terug
Bovenaan