zwangerschapscursussen omg. Breda

A

Anoniem

Guest
Hallo.
Ik geloof dat er hier wel een aantal dames zijn die uit Breda of omgeving komen, vandaar mijn vraagje..
Bij mijn eerste zwangerschap kon ik via de thuiszorg allerlei cursussen volgen, maar vanaf dit jaar doen die dit niet meer.
Via internet word ik niet veel wijzer.
Doen jullie iets aan zwangerschapscursussen of zo?? Mij lijkt fitness of zo wel leuk,   heb bij de eerste samen bevallen gedaan en die vond ik heel leuk maar om dat nou 2x te doen...
Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Groetjes Anne-Marie

Hoi Anne-marie,

Ik heb idd ook mijn kraamzorg bij de Thuiszorg Breda en vond het RAAR dat ze zijn gestopt met die cursussen, maar goed tis niet anders.

Ik heb nu via Thuiszorg West-Brabant zwangerschapscursus in St. Willibrord (kom zelf uit Etten-leur) en heb het erg naar mijn zin! In Etten-leur kun je ook veel cursussen doen...misschien toch nog even Googlen!!

X Saskia 27 wk

quote: saskiaenmaik reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-03-2007 12:43:23'));

Hoi Anne-marie,

Ik heb idd ook mijn kraamzorg bij de Thuiszorg Breda en vond het RAAR dat ze zijn gestopt met die cursussen, maar goed tis niet anders.

Ik heb nu via Thuiszorg West-Brabant zwangerschapscursus in St. Willibrord (kom zelf uit Etten-leur) en heb het erg naar mijn zin! In Etten-leur kun je ook veel cursussen doen...misschien toch nog even Googlen!!

X Saskia 27 wk

hoi saskia

ik kom zelf ook uit etten-leur ben er net achter dat ik ook weer zwanger ben volgens mijben we in het begin wel eens gereageert.ik ben pas 4,4 weken dus moet nog effe.ik heb zelf nooit geen cursussen gevolgt en ik heb het prima gered.de verloskundige zei dat ik de weeen heel goed heb opgevangen.

quote: wendolientje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-03-2007 12:47:26'));

quote: saskiaenmaik reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-03-2007 12:43:23'));

Hoi Anne-marie,

X Saskia 27 wk

hoi saskia

ik kom zelf ook uit etten-leur ben er net achter dat ik ook weer zwanger ben volgens mijben we in het begin wel eens gereageert.ik ben pas 4,4 weken dus moet nog effe.ik heb zelf nooit geen cursussen gevolgt en ik heb het prima gered.de verloskundige zei dat ik de weeen heel goed heb opgevangen.

dus is niet altijd nodidg hoor   gr wendy

Hoi Wendy,

Ik beweer ook niet dat het nodig is! Ik vind dat ieders vrije keus. Ik beantwoorde alleen maar de vraag van Anne-marie!

Groetjes Saskia 27 wk

Hallo. Nee ik weet wel dat het idd niet nodig is, maar ik vind dat ik, bij deze (tweede) zwangerschap, er toch iets minder mee bezig ben. Je hoeft niks meer te kopen want je hebt alles al, je leest niet meer zoveel want je weet al veel, én je hebt natuurlijk al een kleine hummel rondlopen...
Het lijkt me dus wel leuk als ik, als ik een zwangerschaps"iets" doe, ik er nét iets meer mee bezig ben zeg maar.. Vandaar!
Mijn eerste bevalling was een eitje (4,5 uur van begin tot eind..) dus ik heb het denk ik niet echt nodig maar ik vind het gewoon leuk!
Groetjes Anne-Marie

quote: saskiaenmaik reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-03-2007 12:57:55'));

Hoi Wendy,

Ik beweer ook niet dat het nodig is! Ik vind dat ieders vrije keus. Ik beantwoorde alleen maar de vraag van Anne-marie!

Groetjes Saskia 27 wk

hoi saskia

nee dat weet ik hoor was ook niet zo bedoeld. heb het verkeerd geschreven denk ik .moet iedreen natuurlijk zelf weten .gr wendy

quote: an74 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-03-2007 14:31:48'));

Hallo. Nee ik weet wel dat het idd niet nodig is, maar ik vind dat ik, bij deze (tweede) zwangerschap, er toch iets minder mee bezig ben. Je hoeft niks meer te kopen want je hebt alles al, je leest niet meer zoveel want je weet al veel, én je hebt natuurlijk al een kleine hummel rondlopen...
Het lijkt me dus wel leuk als ik, als ik een zwangerschaps"iets" doe, ik er nét iets meer mee bezig ben zeg maar.. Vandaar!
Mijn eerste bevalling was een eitje (4,5 uur van begin tot eind..) dus ik heb het denk ik niet echt nodig maar ik vind het gewoon leuk!
Groetjes Anne-Marie

hoi

daar geef ik je helemaal gelijk in dat lijkt me ook ja dat je nu minder bezig bent omdat je er al 1 hebt,lijkt me wel zwaar trouwens of valt dat wel mee?GR WENDY

Terug
Bovenaan