zwangerschapsdagboek....

Hoi dames,
Ik weet sinds een week dat ik zwanger ben. Ik zou graag een zwangerschapsdagboek bij willen houden, maar ik kan niks vinden. Weet iemand een winkel of een site waar leuke te koop zijn? Ik ben tot nu toe alleen babyboeken tegen gekomen.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Sara

hoi, hoi,,

wilde nog even reageren. (het is namelijk niet leuk als je op je vraag geen antwoord krijgt) Ja ik heb bij de eerste zwangerschap ook een dagboek bijgehouden. Deze had ik gekregen, dus nu bij de tweede zwangerschap ben ik er ook naar op zoek.. Heb bij de Bruna gezocht en daar waren wel leuke maar prijzig.. en groot ook!! Ik zoek naar een klein compact dagboekje, waar ook weetjes in zitten.. Als ik heb gevonden dan hoor je het van mij!!

Groetjes Therablondi

PS ik heb het gevoel dat alleen vasten "zwangeren"met elkaar praten.. Jammer hoor!

Hoi
ik heb gewoon een leuke map gekocht en schrijf op gewone mapblaadjes mijn ervaringen, reacties van anderen, mijn ups en downs maar ook over de maatschappij op dit moment. ik vul het aan met artikelen uit tijdschriften zoals richtlijnen hoe men vandaag de dag aankijkt tegen borstvoeding, bedje opmaken, maar ook de top tien van namen op dit moment. ik heb ook de kaartjes die  onze wederzijdse ouders elkaar gestuurd hebben om te feliciteren etc en onze beroepen etc erbij gedaan. lekker goedkoop en je kan er alles in kwijt.

Op je laatste opmerking: ben je te ongeduldig dat er nog niet gereageerd was? ik heb die indruk namelijk helemaal niet dat het alleen vaste groepjes zijn en krijg bijna altijd antwoord. op de forums van de maanden is het volgens mij wel drukker dan hier,
veel plezier en schrijf lekker je ding wat je kwijt wil

Hoi Therablondi,
bedankt voor je reactie. het is inderdaad altijd leuk als er op je topic gereageerd wordt.
Ik ben tot nu toe 2 zwangerschapsdagboeken tegen gekomen. 1 redelijk kleine ongeveer een schrift, maar dan dikker. hier stonden ook weetjes in. ik vond alleen dat er maar weinig plaats was voor foto's en tekst. deze lag bij de AKO. hij was als ik me goed herinner ongeveer 13 euro.
Ben er vanmiddag nog een tegengekomen, maar die groot (ruim een A4tje) hij had wel voldoende ruimte voor teskst en foto's, maar ik vond de layout wat saaitjes. die was 20 euro.

Ik zal eens kijken waar er een Bruna hier in de buurt zit.

Ik hou je op de hoogte.

Groetjes,
Sara

PS. in welk forum zit jij? ik zit in mei 2008.

quote: therablondi reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-09-2007 19:17:49'));

hoi, hoi,,

wilde nog even reageren. (het is namelijk niet leuk als je op je vraag geen antwoord krijgt)
Groetjes Therablondi
PS ik heb het gevoel dat alleen vasten "zwangeren"met elkaar praten.. Jammer hoor!

Zeg, heb jij last van je hormonen ofzo??

Ik heb bij elke zwangerschap een dagboek bijgehouden. Dit deed ik in een zwangerschapsagenda. Zo kon ik ook gericht lezen over de periode waarin ik zat en ik vond dat ik daarin voldoende mijn verhaal kwijt kon.

Voor mijn eerste heb ik het dagboek van Beatrijs Smulders gebruikt en die is echt heel erg leuk en ook grappig.

Veel plezier en geniet lekker van deze bijzondere periode!

gr mama van MD

Terug
Bovenaan