zwangerschapsdagboek....

Ik ben een meelezer (afgelopen mei bevallen) en ik heb zelf een heel leuk dagboek (vind ik zelf) van Prenatal een groene. Het is voor de zwangerschap en de bevalling en dan het eerst jaar van je baby. Ik vind het een superleuk boek en geef het aan Feline als ze het huis uit gaat.

groetjes mariska

Heb bij een grote boekhandel bij mij in de buurt is rond gelopen..
En daar hadden ze heel veel keus uit zwangerschapsdag en weekboeken..

Ben het ermee eens ze zijn wat prijzig maar het is ontzettend leuk om bij te houden!!

Zelf heb ik ook een soort dagboek gekocht waar ik in schrijf! Plak er lekker foto's in en allemaal leuke live stickers.
Zo heb ik mijn eigen boek..

bedankt meiden,
ik ga zo ff de stad in.

Hoi Lieszje,
ik hou voor mezelf inderdaad al een dagboek bij, maar ik heb een tijdje terug mijn eigen babyboek gekregen van mijn moeder en dat was zo leuk. vandaar dat ik er ook een voor de kleine ga maken.

groetjes,
sara

hoi sara,ik weet niet of je al een zwangerschapsdagboek hebt gekocht,maar ik zag gisteren dat ze bij vend ook leuke zwangerschapsdagboeken hebben.was toevallig daar ff aan het kijken omdat ik er ook nog een wil hebben.ze kosten rond de 13 euro.groetjes,karin en natuurlijk een fijne zwangerschap

Hoi meiden,
ik ben vanmiddag weer gaan kijken en ik ben geslaagd in de Bruna. In Zwaan en Terburg hadden ze ook een leuke, maar die was helemaal (ook de binnenkant)  roze en dat vind ik een beetje jammer als je niet eens weet of je misschien een jongetje krijgt.

Bedankt voor de tips.

Groetjes,
Sara

Hoi meiden,
Ik heb inmiddels een boek gekocht. Wel apart dat hij vanaf week 1 begint met het bij houden van je gewicht en buikomvang. Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat al bij houdt zonder te weten of ze zwanger is. (Of deden jullie dat wel???) Maar goed. Dat is maar 1 heel klein blokje op een pagina dus het valt niet zo op. Het is het zwangerschapdagboek van Marianne Amelink geworden.

Groetjes,
Sara

Terug
Bovenaan