zwangerschapsdepressie???

Hoi pluisje,
hier dacht ik vanavond pas aan, maar misschien is het een idee om het van je af te schrijven in een speciaal schrift. Je hoeft dan niet met een onbekende te praten maar je kan je hart wel luchten.
Hoop dat dit een idee is en dat het helpt.

Heel veel sterkte nogmaals

Liefs

Lieve Pluisje,

Ik woon zelf in het Gooi , maar als ik iemand kan helpen dan help ik iemand met heel veel liefde. Wat ik als coach vor jou kan betekenen, is dat je totaal je zelf kan en mag zijn. In jou omgeving waar jij je het beste kan en mag ontspannen. Als ik het zo bij jou lees Denk ik zelf dat het een combinatie van factoren is. Stap 1 heb je al gezet dat is het toegeven van dat je je niet goed voelt. En daar hoef je je niet voor te schamen.

Stap 2 is meestal hulp zoeken van buiten af, ik denk zelf dat je dan op de goede weg zou komen.

Mocht je meer willen weten kan je mij ook altijd een mail sturen info@denk-anders.nl ook via deze weg kan en mag ik je helpen. En het is geheel vrijblijvend hoor.

Heel veel liefs en sterkte Binbar.

Lieve Binbar,

Dank je wel, ik ben vandaag naar de ha geweest hij heeft mij doorverwezen voor haptonomie hij heeft gelijk een afspraak gemaakt want vond het belangrijk dat ik deze week nog terecht kon en ik moet over 2 weken weer bij hem terugkomen.
Nu gaan we kijken of dat gaat werken.
Ik houd jullie op de hoogte.

liefs

Lieve Pluisje,

Ik weet zeker dat de haptonoom het een en ander voor je kan betekenen.

Mocht je vragen hebben of mij willen spreken op welke manier dan ook, mijn aanbod blijft geldig.

Heel veel succes..

Liefs Binbar

Lieve Pluisje,

Ik wil hier echt heel graag even op reageren. Ik ben een april 2010 en oktober 2011 mama.
Ik ben in de 29ste week van mijn 2de zwangerschap zo depressief geworden dat ik oa. hele zware medicijnen heb geslikt. Ze hebben uiteindelijk de bevalling met 37 weken ingeleid omdat het echt geestelijk helemaal mis ging.
Uiteindelijk bleek het te komen door een vitamine B12 tekort.
Wat ik wil zeggen... laat ook even bloed prikken.
Je schildklier, B12 het zijn allerlei dingen waardoor je deze klachten ook kunt krijgen.
Laat je niet afschepen, ik ben er uiteindelijk ook zelf achter gekomen!! Heel veel succes.

Liefs!!!

Terug
Bovenaan