zwangerschapsdiabetes?

Heyhey,

Ik heb in mijn vorige zwangerschaps diabetes gehad en werd toen op een dieet gezet... Hierdoor viel ik zelfs wekelijks wat af, wat in mijn geval niet erg was omdat ik alle weken ervoor (25) 1 kilo per week aankwam.
Mijn zoon werd toen met 33 weken geboren en was toen al 2400 gram, dus in mijn geval een voordeel. Maar leuk is anders. Je hebt al wat meer energie nodig als je zwanger bent, maar dan mag je juist minder. Gelukkig was het met een dieet te bestrijden en hoefde ik niet aan de insuline. Nu bij mijn 2e zwangerschap, sta ik extra onder controle maar ben ik maar 7 kilo aangekomen. Zit nu weer in week 33. Dus het zegt helemaal niets....
Succes ermee! En hopelijk is het dieet voldoende voor je! Daar kom je de laatste weken wel mee door! Gewoon je man laten werken in huis als jij de energie niet meer heb!

Groetjes Joyce
 
Hoi hoi

Bij mijn beide zwangerschappen zijn de meiden wel eerdder gehaald doordat ik zwangerschapsdiabetes had. de reden daarvoor is dat vanaf week 38 de placenta minder zou gaan werken en ben dus beide keren bij 38 weken bevallen.
Ik moest 's avonds voordat ik naar bed ging spuiten en daarmee waren de suikers goed onder controle!
Na de bevallingen nergens last meer van gehad!

Succes nog de laatste weekejs en geniet ervan!!!
Gr Liekske
 
Terug
Bovenaan