Zwangerschapsgarderobe... ?

Mijn spijkerbroeken knellen, en krijg daar natuurlijk ook buikpijn van, mijn borsten passen niet meer in mn bh's en dat nu al (5wkn5dgn)

Wellicht kunnen we elkaar een beetje helpen want meegroeibh's moet dat echt nu al? Onelegant en zonder beugel?

Tips?

Ik heb nu gewoon van Sapph een softcup van ruim een cup groter gekocht, wel met een beugel maar die wordt echt beschermd door een dik laagje...

Mag dat allemaal? De verkoopster zei dat je nu al, ook last van ontstekingen in je melkklieren kunt krijgen... Ik heb er niets over gelezen tot nu toe.

Ervaringen?

Groetjes Tamamaatje!

tja van die ontstekingen heb ik nog nooit iets gemerkt, ik draag zo lang mogelijk mijn eigen bh's. Al moet ik wel zeggen dat het nu de wat oudere uitgelubberde bh's het lekkerste zitten. Leg de nieuwste gewoon maar weer achterin de kast, komt vanzelf weer goed.
Ook ik ga vanmiddag even bij etam shoppen, mijn broeken knellen vooral 's avonds al erg. Pff heb dan ook echt al een bolle buik hihi ( maar goed na 3 is het bij mij allemaal lekker uitgerekt en kan alles alle kanten op)
Ik denk dat als jij nu een grotere cupmaat hebt genomen en dit gewoon prettig zit, dan zul je echt geen ontstekingen krijgen. Ik denk dat die veroorzaakt worden door te strakke bh's, dus geniet van je cupje hihi. Vraag het voor de zekerheid nog even aan je vk
groetjes Jacqueline

Ik denk dat het ook per persoon verschillend is, de een komt direct al veel aan en zie je het buikje al snel verschijnen en bij de ander zie je het pas veel later.
Bij mijn eerste zwangerschap hoefde ik pas vanaf 25 weken zwangerschapskleding te dragen, tot die tijd paste ik nog prima in mijn eigen kleding.
Wat de b.h's betreft, ik heb toen gewoon de hele tijd tijd b.h's met beugel gedragen, dit zit mij echt het lekkerst.

Toen ik bevallen was en borstvoeding ging geven en over moest op de voedingsb.h's vond ik het echt vreselijk, helemaal geen steun.
Ik wilde toen m'n eigen b.h's vermaken naar een voedingsb.h. Uiteindelijk is dit er niet van gekomen, maar dat ben ik nu zeker wel van plan. (Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik een grote cubmaat heb en ook maar keus had uit één b.h soort).

Ik weet niet waar je woont, maar Belly B is een erg leuke en betaalbare zwangerschapsmode zaak.

Veel succes!

Groetjes Syreetha

Wat ben jij vooruit strevend meid! Ik zou het nog niet durven zwangerschapskleding kopen...ik heb een stretchbroek een maat groter gekocht en die zit t lekkerst (zittend beroep) en 's avonds gaat die uit en gata mijn sportbroek meteen aan, dan heb ik echt een plofbuik...(7w3d)..

Maar ik druf nog geen zwkleding te kopen, misschien rond een week of 10-12?? Of ik moet eerder uit deze broeken gaan groeien, maar dat denk ik niet, neem aan dat die opgezette darmen op een gegeven moment wel minder gaan worden...

Oh ja BH's gaan nog wel, wel wat strak maar niet irritant nog...

gr Yosha

BH's met beugels kun je gewoon dragen zolang ze niet in je borst prikken. Zeker met een cupje meer (heb zelf G en nu inmiddels met 12 weken zwangerschap H) is het wel aan te raden. Die BH's zonder beugel geven helemaal geen steun dan en dat is ook niet goed voor je borsten. Anita is een heel goed merk. Positie kleding zou ik ook nog niet doen. Je hebt nu nog een opgezwollen buik en dat wordt straks weer een hele tijd minder. Dan gaat je buik omhoog ipv naar voren. Zit je met een wintercollectie terwijl je die misschien niet eens nodig hebt.

Ik merk ook dat het bij de tweede veel sneller gaat.. Voel me nu nog niet opgeblazen 6w4d dus loop nog gewoon in me eigen kleding. Mijn kleding was al wat groter aangezien ik 10 maanden geleden ben bevallen. Ik merk alleen dat me borsten een stuk groter zijn!

Ik had nog wat bh's liggen die eerst net even iets te ruim waren aan de bovenkant en die zitten nu het lekkerst. Voor mijn werk draag ik bijna altijd sportkleding, dus dat gaat voorlopig nog wel goed. De spijkerbroeken die ik heb knellen overigens ook nog niet. Maar goed, het is voor mij dan ook de 1e zwangerschap...

Terug
Bovenaan