Zwangerschapsgarderobe... ?

Oh ik maak me niet druk over een gehele wintercollectie, ik draag ook graag jurken en rokken dus die rekken lekker mee, en leggings trouwens ook.
Ik heb nu 1 broek gekocht, dat kostte me 35 euro dus daar zou ik me niet druk over maken al zou ik t maar enkele weken dragen. Ik vind het gewoon erg lastig dat ik nu ff geen broek meer aankan. (zit thuis en in de auto met knopen en rits open)
Ik heb verder geen ervaring natuurlijk, maar als jullie zeggen dat mn buik weer gaat slinken denk ik dat mn gewone broeken wel weer zullen passen...

Over die bh's, wat goed om te horen dat jullie gewoon bh's met beugels blijven dragen, ik moet er niet aan denken dat ze mn halve zwangerschap ter hoogte van mn navel hangen! Ik zal ff in mn kast moeten zoeken naar wat wijdere, want ik gooi altijd van alles weg als het niet meer goed past.

Voor nu alvast thanks meiden!

Je hebt op buikbanden.nl een elastiek stukje voor een paar euro.. Die kan je op je gewone spijkerbroek doen zodat je net ff 2/3 cm extra ruimte hebt in je eigen broeken. Misschien is dat een idee?

Ik had bij de eerste met een week of 10 echt zwangerschapskleding aan, ik zwol op als een luchtballon maar goed, ik was dan ook 1,30 cm rond om gemeten over me navel op het eind.. GIGANTISCH was ik.. pfff hoop dat ik dat nu niet heb hoor hahahah!

Ik ben nu 5,5 week zwanger maar mijn borsten zijn van B75 nu al naar een volle C75 bijna D75... Beugel BH's passen mij niet meer, aangezien de beugels in mijn borsten prikken. Vandaag een zwangerschaps BH geprobeerd, maar elke naad begon giga te jeuken. Nu draag ik maar een zwangerschapstopje, geen beugel, geen naden en minimale ondersteuning (er was niets anders). Zodra mijn borsten weer wat rustiger zijn ga ik weer op zoek naar een meer ondersteunende BH.

Doordat mijn borsten zo zijn gegroeid, past mijn jas ook eigenlijk niet meer... Maar vind het al zo vroeg om een positie winterjas aan te schaffen hebben jullie tips?

Tsja... Ik ben toch erg blij met deze gewone BH een cupje groter, heb nu een E aan, maar desnoods schaf ik ook nog een F erbij aan, zolang het allemaal maar lekker en normaal zit, ik moet er niet aan denken zonder fatsoenlijke ondersteuning... We zien wel hoe het loopt, nog 7 maanden te gaan natuurlijk hihi! x

@juudje86: Ik had een groot en warm vest gekocht toen ik vorige winter zwanger was van me dochter! Ben toen in januari bevallen en ben prima de iwnter door gekomen!

@betty8157: Dank je wel voor de tip, denk alleen dat ik het daarin veelste koud ga krijgen, brrr, ik ben een echte koukleum. Ik ben ook veel buiten (hond, moestuin, veel met de scooter/fiets).

Maar hoe snel zou die buik nou gaan groeien? Zou ik gewoon een wat ruimere jas kopen (waar mijn borsten niet in knellen), of moet ik toch al rekening houden met een dikkere buik? Ben pas in Juli uitgerekend.

Geen idee hoe snel je gaat groeien.. Ik was immens, maar een vriendin van mij die had een klein schattig buikje en heeft de zwangerschap doorlopen met 1 zwangerschapsbroek.. Niet te zeggen!

Terug
Bovenaan