Zwangerschapsgym begonnen :-)

ik ben al 1 keer geweest, en afgelopen week moest ik gelijk al afzeggen (stond een musical gepland, al heel lang...).

Maar ik vond het erg gezellig (doe ook zwangerschapsgym) om met 5 andere dames bezig te zijn met zwanger, je lichaam en de baby!

Liefs,

T

Ik ben ook al een tijdje aan het gymen! Wij hebben een hele leuke groep en ik vind zeker dat je er iets aan heb. Volgende week hebben wij ook partneravond, de mannen gaan leren onze ruggen te masseren...lekker!! Onze gymjuf is ook heel erg leuk, dat scheelt natuurlijk heel veel!

Yoga bevalt ook heel goed! We zijn ook ongeveer met 10 zwangeren ;)

Kletsen en lachen hoort er nou eenmaal bij. Maar vooral de ademhalingsoefeningen en oefeningen om je bekken te rekken e.d. vind ik erg nuttig!

ben 2 weken geleden met zw.yoga gestart. bevalt erg goed, hoewel het soms wat zweverig is, kom ik er totaal relaxed van terug. ik vind het rekken en strekken zo fijn, je voelt je daarna weer lekker soepel. er zijn ook 2 partnerlessen, 1 x massage en 1 x voorbereiding op de bevalling. dus daar ben ik ook wel benieuwd naar.

as dinsdag de eerste bijeenkomst van samenbevallen. Ben zo benieuwd. En ook of ik moet lachen, en hoe hij het zal vinden.
Vrienden van ons zijn bij de zelfde cursusleidster geweest en het moet vrij zweverig zijn. hahaha zweverig werkt op men lachspieren.

Wij hebben inmiddels twee lessen samen bevallen gehad en we zijn erg enthousiast :)) We hebben een hele gezellige groep en een leuke cursusleidster. Het is erg leuk en leerzaam! Tot nu toe vinden wij er nog niks zweverigs aan. Gelukkig, want daar houden wij ook niet zo van.

Terug
Bovenaan