Hoi mama's,
Toevallig heb ik vandaag de foldertjes eens doorgenomen die ik van de verloskundige heb gekregen.
Ik ga denk ik yoga doen, daar was de verloskundige erg enthousiast over en het was niet zo zweverig als het klinkt! haha En ze zei dat veel vrouwen er wat aan hebben tijdens de bevalling. Dus dat lijkt me wel wat, zeker omdat het de eerste is.
Ik heb me ook ingeschreven voor een cursus Zwanger en in Vorm. Dat is een gratis cursus die 10 weken duurt. Hierin leer je vanalles wat met de zwangerschap en bevalling te maken heeft. Ik dacht ik ga het gewoon proberen en vind ik het niets dan stop ik gewoon. T is toch gratis dus er is geen man (uh vrouw) overboord.
Deze cursus kun je volgen vanaf de 6de week van je zwangerschap.
En alsof ik al niet genoeg te doen heb, heb ik me ook opgegeven voor een info avond over borstvoeding.
Volgens mijn verloskundige kun je ongeveer na 20-25 weken beginnen met zwangerschapscursussen. Maar het is wel handig om je vast te informeren of zelfs in te schrijven!
Nou ik ben erg benieuwd wat ik ervan ga vinden, want het is niets voor mij om in een groepje te puffen enzo haha, maar wie weet valt het allemaal reuze mee!
Succes met kiezen naar iets wat bij je past!
Groetjes, Lieke