zwangerschapsgym

hallo allemaal

ik heb een vraagje ik heb dus geen zwangerschapsgym gedaan omdat ik het te druk had op mijn werk.enals ik thuis kwam blij was dat ik even niks hoefde te doen. ben nou 35wkn zw. en begin nou zo te twijfelen of ik het nou niet verkeerd heb gedaan of het misschien toch beter was geweest om er wel naar toe te gaan wil graag weten of er misschien andere vrouwen zijn die ook geen cursus hebben gedaan groetjes martine

ik had het ook niet gedaan en net als jij maakte ik me opeens druk. Mijn verloskundige zei toen dat de vrouwen langer bevallen waren zonder dan met gym en dat ze me heus wel zou leren puffen als het nodig was met de bevalling. maar het ging eigenlijk vanzelf hoor. Geen problemen gehad en nu ik weer zwanger ben ga ik weer niet naar de gym. Groetjes Liesbeth

ik heb ook geen cursus gedaan,ik had zo iets van,het moet er toch uit dus als ik gewoon rustig door blijf ademen en de instrukties van de verloskundige opvolg komt het allemaal wel goed,en natuurlijk kom het goed,ik heb er ook nooit spijt van gehad! Ik ben nu zwanger van de derde en ik doe net als de andere twee,gewoon rustig blijven,nergens druk over maken,alleen aan je kindje denken wat er elk moment aan kan komen!!!

succes!!!!

Ik heb die twijfels ook gehad. Ik zit namelijk bij Zwanger & Fit, maar dat is puur conditioneel. Daarnaast doe ik nog aan zwangerschapsyoga. Op de sportschool zei iemand dat dat echt niet voldoende is op zo'n toon, je weet wel. Ik dacht natuurlijk meteen dat ik iets verkeerd deed. Ik heb dit met de verloskundige besproken maar die zei ook dat ze het alleen belangrijk vindt dat je met je zwangerschap bezig bent en ervan geniet. Ieder doet dat op z'n eigen manier. Ze helpen je straks toch wel bij de bevalling. Wat ik wel op yoga heb geleerd en misschien een goede tip is. Probeer zo lang mogelijk de buikademhaling vol te houden. Daar ben je het meest ontspannen door en voel je de minste pijn.
Succes!

Ik heb ook geen gym gedaan (ik zat al 4 dagen in de week op de sportschool)maar toen ik ook rond de 34 weken zat begon ik ook een onbehagen gevoel te krijgen,had ik het nou wel moeten doen?

Maar zoals de anderen zeggen als je voor jezelf maar rustig bezig bent met ademhalen en je daarop consenteerd en aanwijzingen volgt van de vk kun je het heel goed zelf aan.

Geloof in jezelf op dat moment heeft een vrouw oerkrachten!!

Heel veel succes alvast met de bevalling en de kleine,
Groeten Marjolein (Daimy 11 wkn)

hoi Martine

ik ben nu zwanger van mijn derde kindje en ik heb net als bij de tweede geen gym of yoga gevolgd. Bevallen is zoiets natuurlijks op zo'n moment voe je vanzelf wat je het beste kan doen om de weeen op te vangen. Hoef je ten minste niet na te denken of je wel goed puft... succes met bevallen en alvast heel veel geluk samen met je kindje.

liefs, Lente

hallo allemaal

bedankt voor jullie verhalen als je dit dan weer leest ben je blij dat je dan toch niet de enige bent gelukkig .geeft wel weer een vertrouwd gevoel dank jullie wel dikke kus martine

Terug
Bovenaan