zwangerschapsgym

hallo meiden

Ben even benieuwd wie er mee gaat doen aan zwangerschapsgym oid.
Morgen begint mijn cursus en ik vind het best spannend.

Ik vind het ook heel erg leuk hoor. Het is mijn tweede kindje en ben benieuwd of er meer moeders van een tweede (of derde, vierde... ) komen....

Groetjes
Margo

Ik vanaaf voor de tweede keer, maar is mijn eerste kindje. Helaas hadden we maar 4 meiden in de groep, maar misschien worden het er nog meer in de loop van de cursus. Hihihi voelt toch een beetje ongemakkelijk te huppelen op muziek met zo'n klein groepje ;-P

Veel plezier vanavond

lfs Mick

Hoi!
Ik ben helaas na een aantal keren alleen overgebleven op de zwangerschapsyoga...Hoop dus dat er snel meer meiden bijkomen. Vorige keer heb ik 'zwanger en fit'gedaan, was ook erg leuk maar dit gaven ze niet meer bij ons in de buurt.

Veel plezier!
Liefs,MArcaimv Puck en 25w6d zw

Hallo meiden,

Ik doe niet mee aan de zwangerschapscursussen enzo. Heb ik bij de eerste ook niet gedaan. Ik werk twee avonden in de week op een sportschool, daar geef ik aerobics en stepslessen. Tot nu toe gaat het nog harstikke goed. Dus ik zit niet geheel stil.

Ik hoop tot eind januari door te kunnen gaan met sporten.

Groetjes

Corrie

26 weken+5 dagen zwanger

Ik heb bij de eerste samen bevallen gedaan en nu (net als bij de tweede) doe ik niets. Het pufgebeuren is me wel duidelijk! Maar bij een eerste is het zeker leuk!

Hoi meiden,

ik heb me ook opgegeven voor de normale zwg cursus...Het zou eigenlijk deze maand al beginnen, maar ivm de feestdagen hebben ze dat doorgeschoven naar januari.
vind ik best wel jammer..
Maar als het goed ik kan ik precies 8 of 9 lessen volgen...
15 maart uitgerekend.

Hallo allemaal,
Ik zit wel op zwangerschapsgym. Fit rondom de bevalling heet het hier. Morgen de 3e les. Is wel grappig we zijn met z'n 12-en. Vanavond voor het eerst zwangerschapszwemmen. Lijkt me ook wel wat en dat is ook nog eens goed voor mijn bekken.

Groetjes Macka

Terug
Bovenaan