Zwangerschapsgym

Ik ga ook in januari beginnen, al doe ik het niet echt voor de cursus. Ik woon hier nu al 3 jaar en heb nog steeds niet echt kennissen in mijn woonplaats (gelukkig wel zat vriendinnen op 20min afstand). Ik hoop op een leuke groep zodat ik misschien eindelijk iemand heb waar ik op de fiets naar toe kan.. maar we zien wel, niet geschoten is tenslotte altijd mis!

Nou, ik heb het inderdaad ook al 2 keer eerder meegemaakt, die zwangerschapsgym...vond het toen wel erg leuk hoor! Kheb nog steeds contact met een paar van die meiden, maar nu ga ik eigenlijk nergens meer heen...ik denk dat ik het nu wel weet,hahaha!!
Ik zou wel graag willen zwemmen, maar omdat ik zeer onregelmatig werk, lukt dat vaak ook niet helaas.
Ach, met 2 kleine kinders thuis ben je al aardig in de weer overdag, dus beweging krijg ik wel genoeg,haha!

Ik heb bij de 1e zwangerschapsyoga gedaan. Was prima om te doen en leerzaam. Bij de 2e wilde ik wat anders. Ben toen naar gym gegaan. Ik vond het niet leuk omdat er geen leuke meiden waren en de lerares kwam uit het stenen tijdperk. Vond het wel jammer. Het ligt dus echt aan het groepje en de lerares of het leuk is.
Nu weet ik niet of ik iets ga doen. Misschien zwemmen!

Bij nummer 1 gym gedaan. Nou ik had keurig Marrielle en Beatrijs Smulders al gelezen, dus voor de puf oefeningen hoefde het niet, wat wel nuttig was waren de tips tegen pijntjes en kwaaltjes. Onze juf was fysiotherapeut. Kijk daar had je wat aan. Maar verder was het gewoon een theekransje. Maar bij nummer twee had ik al geen zin meer in en nu al helemaal niet. ik heb nog even gedacht aan zwangerschapszwemmen, maar aangezien ik mijn kindje liever niet aan chloor blootstel tijdens de zwangerschap (we zijn nog al een allergie gevoelige familie) laat ik dat ook zitten. Ik ga straks gewoon lekker langlaufen met mijn dikke buik.

Terug
Bovenaan