A
Anoniem
Guest
Mijn man en ik hebben bij de eerste de cursus Samen bevallen gedaan. Een Aanrader met grote A. Door de mannen erbij werd de sfeer heel erg leuk. Er wordt veel nuttige en weinig overbodige info gegeven. Mij heeft het veel vertrouwen gegeven dat ik die bevalling wel aan zou kunnen. En binnen 6 uur na het sprontaan breken van de vliezen had ik ons zoontje thuis in de armen. En ik kon inderdaad die bevalling prima aan! Door de rust van te voren kon ik me heel goed ontspannen en schoot het goed op. Sterker: ik heb de weeen niet als pijnlijk ervaren! (wel als heel heel hard werken, haha)
Nu bij de tweede ga ik gym bij de thuiszorg doen. De info heb ik niet meer nodig (de eerste kwam in aug. 2005 en nummer 2 komende maart), maar de gezelligheid en een uurtje aandacht voor de kleine kan ik wel gebruiken. Deze zwangerschap gaat al zo snel voorbij.
groejtes
greet
Nu bij de tweede ga ik gym bij de thuiszorg doen. De info heb ik niet meer nodig (de eerste kwam in aug. 2005 en nummer 2 komende maart), maar de gezelligheid en een uurtje aandacht voor de kleine kan ik wel gebruiken. Deze zwangerschap gaat al zo snel voorbij.
groejtes
greet