zwangerschapsischias

Ik denk dat ik dit ook had tijdens mijn eerste zwangerschap; ze hebben het bij mij alleen nooit een naam gegeven. Met drie maanden kon ik al niet veel meer lopen en naarmate de zwangerschap vorderde werd het al erger. Vreselijk om zo afhankelijk te moeten zijn van anderen ook al is het je man. Ik kon niets meer; maar goed dat ik toen nog geen kindje had! Ik had last van mijn heup en onderrug met een uitstraling over mijn bil naar mijn been toe. Het was zelfs soms zo erg dat mijn man mij naar boven moest duwen of dat ik aan zijn nek hing om naar de w.c. te kunnen. NIET LEUK!
Het is ongeveer een paar maanden na de bevalling een stuk minder geworden en nu twee jaar later kan ik alles gewoon doen en bewegen. Het is bij mij altijd een zwakke plek gebleven en moest ik wel degelijk blijven opletten met tillen e.d. Ik ben nu 5 weken zwanger en ben nu ongeveer een maand aan het fitnissen. Thuis op de Total Gym; is erg leuk! Ik hoop op die manier mijn rugspieren sterker te krijgen voordat het allemaal weer te los wordt en mijn lijf zwaarder. Of het helpt weet ik natuurlijk nog niet!

Groetjes Daniella
 
Terug
Bovenaan