zwangerschapsischias

Hai allemaal.

Al sinds twee weken heel erg pijn rond mijn stuitje met uitstralingen in mijn bil en bovenbeen. Lopen is echt een hel met enorme pijn steken en scheuten door mijn bil heen. Kan soms echt amper lopen van de pijn echt heel vervelend.

Loop al bij de fysio en die masseert mij elke x wel wat los maar meer kan ze ook niet voor mij doen.

Was vandaag bij de vk en zij zei dat de klachten die ik heb zwangerschapischias is een beknelde zenuw. AUW!! Conclusie rustig aan doen en er kan niet zoveel aan gedaan worden, fysio helpt voor ietsje verlichting maar verder hopen dat het vanzelf weer overgaat.
Iemand hier bekend mee?

Liefs Tamjo

Ja ik heb het in mijn lies, de kleine druk ook tegen een zenuw, ja het is vervelend maar inderdaad niks aan te doen. Het het bij mijn vorige 2 zwangerschappen ook gehad alleen toen wat later in de zwangerschap!

Groetjes Anne

Hey Tamjo en anne,
Dat is echt minder, wat die zwangerschappen niet met je lijf kunnen doen hé!
Ik heb dat gelukkig niet, al heb ik veel last van spataders(linker been en vagina), voor mijn benen heb ik kousen, dat helpt goed, maar voor die andere locatie is niks,,hihi
Succes allbei!
MJ

Hey Tamjo,

Mijn vriend is fysio en die zegt precies hetzelfde als jouw fysio al doet een beetje los masseren maar meer druk mag ze niet uitvoeren.
Miischien kan je ook een warme kruik gebruiken als je veel last heb.
Zelf heb ik veel last van een plek op rug, zo rond mijn schouderblad, maar dat is ook alleen een beetje masseren, ik zooooo graag ff gekraakt willen worden maar dat mag ook absoluut niet, dus zit zelf ook weleens met een warme kruike tegen me rug aan..

nog effies volhouden... ;-)

Hey Nicole

Bedankt. T word steeds erger neem nu ook paracetamol tegen de pijn. Omdraaien in bed in gewoon zoooo pijnlijk.ik hoop echt dat t snel overgaat want wat doet dit zeer.ik word gek als ik nog drie mnd heeeel rustig aan moet doen. Gelukkig mag ik naar de Fysio maar dat is ook meer voor de show heb ik t idee.

Andere ook bedankt voor de reacties.

Liefs tamjo

hoi

ik heb er een paar week geleden ook behoorlijk last van gehad en bij mij is het vanzelf weer 'over' gegaan. heb zo heel af toe nog wel last maar dat is goed te overzien... ik ben wel toen ik last had minder gaan werken... hoop voor je dat het bij jou ook gauw wat zal afzakken. succes ermee

Hoi

Ik heb de klachten al sinds 13 weken zwangerschap ,werk al sinds die tijd niet meer (werk in thuiszorg)
Zolang ik rustig aan doe en af en toe rust neem gaat het redelijk goed..,aanpassen dan maar..!
Pijnklachten zijn enorm verminderd hierdoor , misschien ligt de kleine nu ook wel iets anders nu ,waardoor ik wat minder pijn voel ??
Ik hoop voor jou dat de pijnklachten bij jou ook spoedig wat verminderen ..

Groetjes,

Hi Tamjo
Ik hoor eigenlijk bij de jan club, maar ik heb hier ook al vanaf 4 mnd last van.
En idd draaien in bed is een drama, en opstaan vd grond is bijna onmogelijk.
Het kan overgaan na een aantal maanden/weken, maar ik heb het bij mn 2e zwangerschap ook gehad.
Dus bij mij hoordt het erbij.
Ik loop niet bij de fysio, want ja het gaat toch vanzelf over. En op een gegeven moment houdt je er toch wel rekening mee dat je niet zo mobiel bent.

Terug
Bovenaan