zwangerschapskansen

hoi meiden ik ben 2 jaar geleden zwanger geraakt in ronde 2 en we deden het het 14 dagen elke dag achter elkaar en was wel zwanger ik zit nu ook in ronde 2 en we klussen nu ook elke dag ze zeggen dat het niet goed is voor het zaad maar het heeft wel baat gehad de eerste zwangerschap ik weet namelijk niet goed waneer mij vruchtbare periode is en wil geen kans laten liggen groetjes

Haha Corina, dat hou je ook niet vol de hele maand elke dag klussen. Dat is vermoeiend hoor!
Er wordt ook zoveel gezegd, maar zoals jij het doet lijkt me niet verkeerd. Af en toe meerdere dagen achter elkaar klussen moet kunnen.
Die zaadjes blijven gemiddeld 48 tot 72 in leven in je lichaam, er zijn zelfs zaadjes die het nog langer vol houden! Maar ja ze moeten wel de goede kant op zwemmen en een hele boel geluk hebben.

Liefs,

Hallo Dames,

Ik ben hier nieuw en heb dus nog een hoop vragen.
De 1e: Wat is NOD? (paar keer hier tegen gekomen) (eisprong ofzo?)

Ik ben een beetje in de war wat mijn eisprong betreft.
Men zegt; 14 dagen voor je menstruatie is je eisprong, maar mijn gevoel zegt dat die 10 dagen voor mijn menstrustie is.
Voordat wij zonder condoom vreeen, had ik duidelijk meer slijmverlies rond de 10e dag voor mijn menstrustie. Ook wat krampjes, gevoelige borsten (sinds stoppen met de pil).
Even ter info, heb een cyclus van 24 dagen. Menstruatie duurt max 3 dagen.
Nu we "echt aan het sporten" zijn kan ik niet zo goed meer bepalen hoe mijn "slijmtoestand" is. Ja.... dat sperma zit er dan toch ook zeg maar.....
Wat ik wel vreemd vind is dat ik in de 2e rondes op de 11e en 12e dag na mijn menstruatie wat bruinige afscheiding en heel dun wat bloed had. Dus lijkt me dan niet dat ik al op de 10e dag mijn eisprong heb. Maar kan dat wel dan de 14e dag na en maar 10 dagen voor de volgende menstruatie? Zie dat nergens in de theorie terugkomen namelijk....

Hoor graag van jullie,
Groeten Nanja

@ iedereen:
w.b.t. de frequentie van klussen vertelde de gyneacoloog me dat wanneer je baarmoederslijmvlies een  afwijkende zuurgraad heeft, je het beter vaker kunt doen, want dan overleven zaadcellen minder lang. en als je een meisje wilt, schijn je het beter minder vaak (om de dag)  te kunnen doen (jongenszaad zwemt sneller maar overleeft korter).

@nanja:
in welke ronde zit je nu? is het nu toevallig ronde 2? want die tussentijdse bloeding kan als hij na je eisprong was, ook een innestelingsbleoding zijn geweest. dan zou je dus zwanger zijn en niet ongesteld worden (tenzij het in een heel vroeg stadium een miskraam wordt, dan denk je dat je ongesteld bent maar is het feitelijk een miskraam, schijnt erg vaak te gebeuren.).

veel succes allemaal!

Hallo Mama in A'damzuid,

Ja eigenlijk wel ronde2 nu. De eerste keer telt niet echt mee omdat we waarschijnlijk net te laat waren met beslissen zeg maar. Dus ik reken nu 2e ronde, mijn vriend 3e haha.
Hmmm ja er zit wel wat in je theorie, maar dan zou ik de vorige keer een "miskraam" hebben gehad. De vorige keer had ik zelfs een cyclus van 23 dagen..
Qua afscheiding/bloed leek het gister wel weer erg op dat van de maand ervoor.
Nou ja we gaan het zien.....
NOD (ja weet inmiddels wat het betekend) is 7 okt.
Dus voor de zekerheid vanavond toch nog maar even an de bak hihihi.
Groeten Nanja

hallo nanja

ik heb er ook wel eens van gehoord dat mensen met de eisprong een beetje bloed verliezen zoals jij het beschrijft.
(snap je het nog staat er namelijk wel een beetje vreemd.)
 groetjes madij

Hallo Dames en Madij,

haha deze website is eigenlijk niet goed voor mij. Ik kon het best goed van me af zetten maar sinds ik gister mij heb aangemeld hier gaat het toch veel meer door mijn koppie.
Even een hele plastische vraag maar hihi vraag het toch maar...
Als wij gevreeen hebben en hij trekt terug dan gaat er toch ook wel een hoop sperma weer mee naar buiten. Het zal best meevallen maar voor mijn gevoel blijft er weinig meer over.
Door een afwijkende voorhuid van mijn vriend is het niet zo dat het sperma  eruit spuit zeg maar.... Het loopt er meer uit zeg maar....
Dus nu wacht  hij wel  even  met terugtrekken maar heb niet het idee dat er dan minder mee naar buiten komt.
Hebben jullie dat ook? Is dat gewoon? Of is het toch anders bij ons?
Groetjes Nanja

hey nanja,

dit is normaal hoor,het is niet alleen sperma wat er uit komt bij je man maar ook een heleboel vocht...

ik wacht zelf na het klussen ook even voor dat hij er uit gaat maar ook bij mijn man  komt er dan geregeld nog wat uit...

ik vraag me eerder af of het wel normaal is of het dan normaal is dat het zo snel weer uit mij komt als we gevreeen hebben,kijk ik blijf na het klussen altijd nog even liggen(een half uurtje)maar dan komt er even goed nog wat uit bij mij van onderen.

nou zegt mijn vriend altijd dat dat normaal is omdat het resterende wat er bij mij uitkomt mijn baarmoeder niet heeft kunnen  bereiken en daardoor is afgestorven,maar of dat klopt?er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in.
groetjes corina

Terug
Bovenaan