Zwangerschapskilo's????

Hoi meiden!

Even 'klagen' hoor! 11 dagen geleden is Marijn geboren en alles gaat redelijk voorspoedig hier. Ik was tijdens de zwangerschap 15 kilo aangekomen en na de bevalling ben ik er nu pas 5 kwijt. De kraamhulp moest lachen dat ik al op de weegschaal was gaan staan, maar ja, je wilt toch zo snel mogelijk weer uit die eeuwige zwangerschapsbroeken. Ik pas nu echt nergens in (heeeeel frustrerend) en ben de 3 broeken die ik nog wel pas meer dan zat.
Ik geef geen borstvoeding, maar weet iemand uit ervaring of je de 1e weken 'vanzelf' nog wat kilo's kwijt raakt? Ik probeer op te letten met eten, maar da's best lastig met al die visite........
Hopelijk heeft iemand positief nieuws voor me......

Groetjes, Patricia

Hoi Patricia,
Helaas heb ik niet echt positief nieuws voor je. Isabel is as woensdag 4 weken en ik ben de helft van mijn kilo's kwijt, 10 kilo vd 20.
Ik heb mijn vriend anderhalve week na de geboorte mijn kleding van zolder laten halen maar dit werd een enorme teleurstelling, ik paste 1 rokje en 1 broek en het zat superstrak.
Ik geef borstvoeding en had verwacht dat de kilo's eraf zouden vliegen...
Ik hou nog steeds vocht vast. Ik probeer iedere dag te gaan wandelen als het weer mee zit. Dan loop ik wel zo'n 2 uur. Ik heb nu alweer een tijdje niet op de weegschaal gestaan dus wie weet is er inmiddels meer af.
Succes met de kilo's kwijtraken.
Groetjes Rene

Hallo,
ik was (meer dan?) 22 kilo aangekomen, en er zijn er na 3 weken 12 af. ik heb mezelf voorgenomen niet vaker dan 1 keer in de week op de weegschaal te gaan staan. met daarna een kleding pas sessie. doe het rustig aan zou ik zeggen en maak jezelf niet gek. 15 kilo aankomen tijdens je zwangerschap is toch heel normaal? Nog maar 10 kilo te gaan. dat gaat je vast lukken! gr Joeki

hoi,
In totaal 14 kg aangekomen nu na 3 weken 7 eraf. Ik geef wel borstvoeding.
Moet ook zeggen dat de eerste 4 kilo er de dag na de bevalling al af waren (placenta, baby, bloed, vruchtwater) dus eigenlijk daarna nog maar 3 kilo eraf.
Ik draag afwisselend 1 zwangerschapsbroek en 1 wijde spijkerbroek die me atlijd te groot was. Ben ze meer dan zat!
Ik weet niet goed wat ik moet eten. Ik wil niet heel de dag snoepen maar heb ook meer honger door de bv dus ik wil ook niet te kort komen.
Probeer regelmatig een wandelingetje te maken.
Weet iemand wanneer je met buikspieroefeningen mag beginnen?
groeten Elke

Hoi Patricia e.a.,

Na de laatste zwangerschap ben ik enorm blij: Van de 15,5
zwangerschapskilo's ben ik er na krap 4 weken al 13 kwijt!! Het geheim
zit 'm denk ik in het borstvoeden van 2 baby's!!

Bij mijn vorige zwangerschap (gewoon 1ling), was ik 20 kilo aangekomen
en was ik na 4 weken nog maar 7 kilo kwijt. Ach, waar een wil is, is
een weg. We worden vást allemaal weer zo slank als onze dochters!!

Groetjes, Sisi.

Goh zeg, dan valt het nog mee met mij. Ik was 22 kilo aangekomen deze zwangerschap. Ben een week na de bevalling op de weegschaal gaan staan. Toen waren er al 11 kilo's af. Nu 3 weken erna is er weer 1-tje af. En dat terwijl ik geen borstvoeding geef en eigenlijk niet meer doe dan een ietsiepietsie opletten. Kan dat borreltje nu echt niet laten staan hoor, als je zo 9 maanden op een droogje staat vind je dat je jezelf ook moet kunnen verwennen he.

Ik ben trouwens ook van plan om veel te gaan lopen met de wagen. Maar is ook wel weer lastig omdat mijn dochter van 3 dan ook op de wagen staat (op t plankje) en ik er dan niet zo lekker achter kan lopen, dan toch een beetje schuin erachter en dat hou je niet zo lang vol om lekker door te stappen.

Doe wel braaf de bekkenbodemspieroefeningen elke dag. Weten jullie wanneer je je buikspieren mag gaan trainen? Want ik baal meer van die blubberbuik, dan van die kilo's eerlijk gezegd.....

euh, ik ben al na een dag of 5 buikspieroefeningen gaan doen. op aanraden van de kraamverzorgster. maar bij mij ook nog steeds blubber, striae met blubber  gr joeki

hoi patricia

ik kan je helaas ook niet helpen

weet niet of het bij mij vlot gaat maar nog 4,5 kilo en zit op me oude gewicht heb me oude spijkerbroek ook al weer aan
kevin is 18 oktober gebroen ik was ook maar 11 kilo aangekomen.

ik hoop voor je dat je snel wat kilo's kwijt raakt

liefs Danielle

Terug
Bovenaan