Zwangerschapskilo's????

hihi Striae met blubber ook hier. Ik sta er soms echt met afgrijzen naar te kijken want bij mij zit er ook nog een ritssluiting van 15 cm bij. Oefeningen mag ik nog niet doen, dus ik weet niet of dat gaat helpen. Ik ben van de 20 kg die ik was aangekomen inmiddels 18 kg (!!!) kwijt... daar ben ik dan wel weer erg blij mee. Ik wil er nog minimaal 7 kwijt want ik was erg zwaar voor mijn doen toen ik zwanger raakte. Hebben jullie ook het gevoel dat je buikspieren ergens op je rug hangen? Dat is dan het resultaat van jaren lang 4 keer per week intensief sporten... SJONGE!!!
Sterkte in de strijd tegen de kilo's dames! Ik geef trouwens borstvoeding...en val nu, 6 weken na de geboorte, nog maar weinig af...

Liefs kim

Tja, zonde van al die jaren ballet die ik heb gedaan. Die buikspieren zijn ver te zoeken.... En ook ik heb echt een raar buikje, wel heel zacht trouwens.

En dan nog die lekkende borsten. Ik geef nu 3 weken geen bv meer. Hoop dat het snel afgelopen is..

Groetjes Willemijn.

bij mij heeft balletten ook niet geholpen (3 uur klassiek, 1,5 uur jazz per week...)

quote: willemijn26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-11-2006 14:12:07'));

Tja, zonde van al die jaren ballet die ik heb gedaan. Die buikspieren zijn ver te zoeken.... En ook ik heb echt een raar buikje, wel heel zacht trouwens.

En dan nog die lekkende borsten. Ik geef nu 3 weken geen bv meer. Hoop dat het snel afgelopen is..

Groetjes Willemijn.

Terug
Bovenaan