zwangerschapskilo`s

Hoe gaat het met jullie zwangerschapskilo`s? Kunnen jullie jullie gewone kleren al weer aan?
Ik ben tijdens mijn zwangerschap van Xairo 11 kilo aangekomen en inmiddels ben ik er al weer 13 kwijt. Ik heb dus al mijn gewone kleren al weer aan.
Moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat ik er nog wat kilo`s van de zwangerschap van Xiano* aan had zitten dus die moeten er ook nog vanaf. Maar tot dusverre ben ik dik tevreden.

Knap hoor!
Ik was 20 kilo aangekomen en ben er 14 kwijt. Met een kind van meer dan 4 kilo en een placenta van bijna een kilo gaat het hard..haha
Nu gaat het niet zo hard met afvallen, maar sommige kleren pas ik al wel. De strakkere helaas nog niet, daar zal ik die 6 kilo nog wel voor moeten kwijtraken ben ik bang ;)
Maar ik sport al wel weer en probeer niet zoveel te snoepen. Hopelijk raak ik ze snel weer kwijt ;)

Ik was 12 kilo aangekomen, en in de eerste week al 10 kg kwijt. Zit nu op min 16 kg, dus ik pas alles weer, zit zelfs te ruim. Ach zal bij mij ook wel door alle hectiek komen, want let op dit moment niet zo op dat ik echt goed en gezond eet (iig een stuk ongezonder dan ik gewend ben). Dus wat als ik wel netjes zou eten, dan denk ik dat ik nu wel ruim min 20 kg zou zijn.

ik was 6,5 kg aangekomen en zat na 5 dagen alweer op mijn oude gewicht. toch kan ik nog niet al mijn broeken aan, alles moet toch nog even zijn oude vorm krijgen, als dat nog gaat gebeuren....

:-( Ik ben absoluut nog niet op mijn oude gewicht. Heb een nieuwe broek gekocht die 2 maten groter is... Ik ben 13 kilo aangekomen en met de bevalling 6 verloren en sindsdien sta ik stil....
Ik mag nog niet gaan sporten vanwegen mijn bekkeninstabiliteit, maar ben wel heel voorzichtig begonnen met lichte oefeningen. Als het goed is, mag ik over 2 weken wel voorzichtig beginnen met sporten en dat bouwen we dan steeds verder op.
Ik zei vandaag nog tegen mijn man dat ik mijn wintergarderobe wil uitbreiden en niet vervangen, dus voor die tijd wil ik weer opgewicht en in shape zijn!
@LV28. Je komt echt wel weer in vorm als je weer op je oude gewicht bent. Kan me voorstellen dat je daar nu aan twijfelt, maar als je hormonen weer normaal zijn en je spieren weer sterker, word je echt jezelf weer. Dit kan vanwegen je hormonen wel een jaar duren.
@Pini...lekker dat je je kilo's kwijt bent, maar let wel op jezelf he... Tijd om gezond te koken zal je zeker niet hebben, maar zorg bijv. voor een goed gevulde fruitschaal. Dat kan je tussendoor pakken.

Ohh meiden ik ben jaloers op jullie!!!
Ik ben tijdens de zwangerschap van Quinn 12 kilo aangekomen. Maar had er ook nog wat kilootjes zitten van de zwangerschap van Yordi.( was daar 16 kilo aangekomen) Ik pas in mijn oude broeken, maar lekker zitten die nog niet, dus toch maar een maatje groter gekocht van de broeken.
Ook ik zit nog met me bekken, dus ga binnenkort weer beginnen langzaam het sporten op te pakken.

Terug
Bovenaan