zwangerschapskilo`s

Ik was van mn dochtertje 13 kilo aangekomen en was die aan het einde van mn zwangerschap alweer kwijt en kon dus gelijk mn kleren weer aan! Dit had ik ook bij mn eerste, dus voel me best wel een geluksvogel!! Maar meiden als er nog een paar kilootjes aanzit hebben jullie in iedergeval een goeie smoes om je zomergarderobe is flink aan te vullen!!
Groetjes

Ik ben 12 kilo aangekomen in deze zwangerschap en was het al gauw kwijt.
Bij mijn dochter kon ik na 1 wk mijn oude kleren
weer aan, nu bij mijn zoontje na 2 wk.
Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik een slanke
bouw heb en behalve mijn 'buik' niet veel aankomen
was. Ben inmiddels ook weer begonnen met
hardlopen (Bob is nu 7wk) en dat geeft
ook weer veel energie!

Ik blijf hangen,ik was 20kilo aangekomen en daarvan waren er al de eerste 3weken 15 af nu val ik geen meter meer af!
Maar heb ook nog niet echt gelijnd,ze zeggen dat je er gemiddeld 1jaar over doet om je lijf weer als voor de zwangerschap te krijgen dus we hebben nog even!!!!
groetjes Bianca

aaagghhh ik was 20 kilo aangekomen en ben er 12 kwijt was voor de geboorte eigenlijk al iets te zwaar ...moet nu nog 10 kilo. Ben aan het lijnen en sporten want ik vind het echt verschrikkelijk. Draag nog steeds mijn zwangerschaps kleren en daar word ik niet vrolijk van!
Klinkt heel erg maar ben niet van plan een jaar te wachten tot wat ik weer op gewicht ben, wil mijn leuke zomer kleren weer aan! Ik ga heel hard aan de slag x

Terug
Bovenaan