Ik ben nog bijna 20 kilo te zwaar. Mijn zoontje is nu zes maanden. Een week na de bevalling was ik 6 kilo kwijt, de rest is er aan blijven zitten. Gaf nog tot zes maanden volledig borstvoeding en ben sinds kort begonnen met groente en fruit.
Ze zeiden in de boekjes dat bv helpt sneller af te vallen, niet dus! Niet bij mij. Ik vind het ook heel frustrerend! Wandel veel maar ben gestopt met sporten omdat ik de energie niet had. Mijn zoontje gaat pas laat naar bed dus aan het eind van de dag ben ik gesloopt. Eet altijd al gezond, maar ben er nog meer op gaan letten na de bevalling, voor de borstvoeding! Wat ik ook eet, of niet eet, mijn gewicht blijft constant tot 100 gram erboven of beneden! Volgens mensen van de bv vereniging zijn er meer vrouwen die ook helemaal niet afvallen zolang ze borstvoeding geven, en pas als ze stoppen gaan de kilo's weg. Daar durf ik eerlijk gezegd niet op te hopen want ben bang dat ik weer teleurgesteld wordt! Ik ga binnenkort naar de ha om mijn schildklier te laten controleren.
Het kan toch niet zo zijn dat ik die twintig kilo alleen met fanatiek sporten eraf krijg? HEt gezond eten zou ook moeten zorgen dat ik afval, maar dat gebeurt dus niet. Ik wacht het maar af..Dus je bent niet de enige..het kan nog veel erger, en ook nog iets, ik heb groooooooote borsten, sporten is niet fijn met zulke borsten, rennen is verschrikkelijk! Springen ook! Dus ik ga sparen voor een hometrainer of iets dergelijks want naar een sportschool durf ik niet, met mijn brede heupen, naast al die vrouwen met maatje 34,36.
Sterkte en succes