zwangerschapskilos

Even een vraagje tussendoor hoor!; hoe krijgen jullie die zwangerschapskilo's eraf? Ik moet 11 kilo kwijt en ik ben 2,5 week aan de lijn en er gaat gewoon niks af!! Het lijkt wel of het vast zit! Hellup....
 
Tja, bij mij heeft borstvoeding geven wel iets geholpen. Ik woog 87 toen ik zwanger werd, 95 voor de bevalling. En nu, na 4 weken 82 kilo.
Helaas is de melkproduktie nu gestaakt, dus moet ik oppassen dat die kilo's er niet snel weer aanzitten. Ik heb me in ieder geval opgegeven voor de na-gym. Verder gewoon gezond en gevarieerd blijven eten, en het wil ook nog wel eens helpen om vaak de trap op en af te lopen en te gaan wandelen met de kleine.
Groetjes en succes ermee.
Audrey
 
2,5 week pas? Geef het even de tijd. In ieder geval niet iedere dag op de weegschaal gaan staan. Dat frustreert volgens mij enorm want dan lijkt het net of er nauwelijks iets afgaat.

Enne.... eerlijk zijn tegenover jezelf. Een lieve vriendin van mij is ook aan de lijn en smokkelt wel eens met calorierijke dingen. Daarna is ze zo teleurgesteld dat er bijna niets af is. Tsja...

Blijven doorzetten dus en misschien erbij gaan sporten? Veel succes.
 
Tja ik had mazzel ik woog weer hetzelfde als voor de bevalling de dag erna. Ik weeg nu zelfs weer minder, bv en de drukte en ik werk weer.
Maar goed ik weeg dan ook maar 52 misschien dat dat helpt.
Volgens mij moet je gewoon nog even wachten tot je lichaam weer helemaal werkt voor je gaat lijnen. En veel bewegen he dat kan nu weer

Succes
 
Ik was 35 kilo aangekomen in mijn zwangerschap (slik)
Echt te erg gewoon ik hoorde op een roze wolk te zitten toen ik mijn dochter kreeg maar ik zat echt niet lekker in mijn vel zo zwaar was ik nog nooit geweest nu ben ik 9 weken verder en zonder echt veel telijnen ben ik er al 22 kwijt yeah hahaha dus nu zit ik sinds vorige week op fitness ik ga 2 keer in de week en dat werkt echt geweldig moet ik zeggen ook al ben ik 2 keer geweest we zien al resultaat!!!!
Dus ga sporten dat helpt echt goed!!!!
En je hebt even een uurtje wat anders das ook erg lekker!!!

Groetjes Kim
 
Hallo, ik woog voor mijn zwanegrschap 79kg en de laatste keer voor de bevalling 110kg!! Na de bevalling woog ik gelijk weer 93kg. Nu is mijn zoon 10 maanden en ik weer nu 82kg. Ik heb helemaal niet gelijnd, is ook helemaal niet verstandig. Ik ben na 5 maanden twee keer per week een uurtje gaan sporten en dat gaat dus heel erg goed. Ik heb er vertrouwen in dat ook de laatste 3 kilootjes en op een gezonde manier van afgaan en ben dus niet van plan om te gaan lijnen.
 
Ik ben nog bijna 20 kilo te zwaar. Mijn zoontje is nu zes maanden. Een week na de bevalling was ik 6 kilo kwijt, de rest is er aan blijven zitten. Gaf nog tot zes maanden volledig borstvoeding en ben sinds kort begonnen met groente en fruit.

Ze zeiden in de boekjes dat bv helpt sneller af te vallen, niet dus! Niet bij mij. Ik vind het ook heel frustrerend! Wandel veel maar ben gestopt met sporten omdat ik de energie niet had. Mijn zoontje gaat pas laat naar bed dus aan het eind van de dag ben ik gesloopt. Eet altijd al gezond, maar ben er nog meer op gaan letten na de bevalling, voor de borstvoeding! Wat ik ook eet, of niet eet, mijn gewicht blijft constant tot 100 gram erboven of beneden! Volgens mensen van de bv vereniging zijn er meer vrouwen die ook helemaal niet afvallen zolang ze borstvoeding geven, en pas als ze stoppen gaan de kilo's weg. Daar durf ik eerlijk gezegd niet op te hopen want ben bang dat ik weer teleurgesteld wordt! Ik ga binnenkort naar de ha om mijn schildklier te laten controleren.

Het kan toch niet zo zijn dat ik die twintig kilo alleen met fanatiek sporten eraf krijg? HEt gezond eten zou ook moeten zorgen dat ik afval, maar dat gebeurt dus niet. Ik wacht het maar af..Dus je bent niet de enige..het kan nog veel erger, en ook nog iets, ik heb groooooooote borsten, sporten is niet fijn met zulke borsten, rennen is verschrikkelijk! Springen ook! Dus ik ga sparen voor een hometrainer of iets dergelijks want naar een sportschool durf ik niet, met mijn brede heupen, naast al die vrouwen met maatje 34,36.

Sterkte en succes
 
Hoi allemaal

Ik ben 9 maanden geleden bevallen van een prachtdochter. Ik ben tijdens mijn zwangerschap 20 kilo aangekomen. Nu ben ik er 13 kwijt. Nog 7 te gaan, maar die laatste kilo's krijg ik er ook niet af. Ik verbruik veel meer energie dan voor mijn zwangerschap en eet net zoveel. Dat klopt toch niet??? Ik weet dat sporten helpt, maar daar heb ik de tijd niet voor. En ik maak ergeen tijd voor. Ik werk onregelmatig, dus als ik de avonden dat mijn man ook thuis is ook nog eens ga sporten, dan zien we elkaar bijna niet.
Ik probeer nu wel zoveel mogelijk op de fiets te doen, zeker nu Anne ook op de fiets mag. Ik hoop toch echt dat de kilo's snel verdwijnen, want als Anne een jaar is willen we toch heel graag voor nummer 2 gaan. En als ik dannog de kilo's van nummer 1 heb, dan word ik straks echt een rond tonnetje.

En trouwens met borstvoeding viel ik echt neit veel af. Dus dat ging voor mij niet op. Is niet zo erg, want ik gaf geen borstvoeding om af te vallen, maar het was wel mooi mee genomen als het zo was.

groetjes ria
 
Terug
Bovenaan