zwangerschapskilos

Aan anoniem van 9-9 van 11:49:
Ik ben ook bewust niet naar een "jong, snel en wild sportschool" gegaan, omdat ik me daar ook niet thuis voel. Ik zit nu op een paramedisch trainingscentrum waar ik me heel erg op me gemak voel. Er lopen oude, jonge, dunne, (heel) dikke, krakkemikkige enz. enz. mensen rond, dus dan zie je dat je echt niet de enige bent en het voordeel is dat iedereen echt met een bepaald trainigsdoel komt. En je hoeft ook niet van die strakke pakkies aan en dikke bbb's is geen probleem!
 
Ik was 18 kilo aangekomen. Na de bevalling 11 kilo kwijt.Ik viel ook absoluut niet af tijdend de bv periode. Ik heb ook wel eens gehoord dat je lichaam juist het vet vasthoudt zodat het dat kan aanspreken als er een 'magere' periode aankomt. Om dan nog steeds die bv te kunnen leveren zeg maar. Na 9 maanden was ik het zat, ik aan de lijn en sporten. Nou, vergeet het maar: geen gram verloor ik.En wat schetst mijn verbazing....Toen mijn dochter anderhalf was, zat ik weer op mijn oude gewicht!!:)Heel geleidelijk zijn die kilootjes er afgegaan, eigenlijk zonder dat ik het door had. Maarja, gewicht is wel ok, maar dat figuur en die stevige borsten komen nooit meer terug denk ik :-(
 
Terug
Bovenaan