Zwangerschapsklachten

Hallo dames,

Welke zwangersschapsklachten hebben jullie veelal gesignaleerd? Ik voel/ merk namelijk maar weinig klachten. Wel ben ik heel moe, maar verder heb ik nergens last van. Ook na het sporten merk ik geen verschil. Ik weet wel dat het bij iedereen anders is, maar word er toch een beetje onzeker van merk ik... Wellicht dat jullie hier iets zinnigs over kunnen zeggen?

Liefs,

Hoi yaan

Ik ben heel moe, meer hongerig, vaker naar de wc, slecht/korter slapen, pukkels op mijn boven rug(dat had ik al heel snel voor ik wist dat ik zwanger was) en de laatste dagen heel erg duizelig:( dat is echt heel vervelend. Maar ik mag het nog afkloppen dat ik niet misselijk ben. Alleen als ik 's ochtends wakker word of het nou 6u is of 9u ik heb dan echt giga honger! Heb dan helemaal een brok in mijn keel.

Het valt me op zich nog mee. Alleen die duizeligheid is k**!

Liefs

Bedankt Renate! Nu ik jouw verhaal lees, realiseer ik me dat ik ook af en toe duizelig ben. Vooral bij te snel opstaan enzo. Maar niet zo erg als jij, gelukkig voor mij. Sterkte, maar hopelijk is het vooral genieten :) Liefs,

Het moe en duizelig {heb nu standaard een pakje Dextro binnen handbereik} herken ik ook...
Zou het liefst in winterslaap gaan...

En ik heb het ontzettend koud...ook al heb ik dikke trui aan, vingers en tenen blijven ijspegeltjes...

Misselijk in zoverre dat ik het gevoel heb dat ik moet overgeven, maar dat het toch niet zover komt...
Al moet ik eerlijk zeggen dat dat vandaag wat minder was als de afgelopen twee weken...

Honger heb ik met vlagen...de rest van de dag absoluut geen zin in eten...moet dan echt mezelf dwingen om wat naar binnen te werken...
Maar als ik honger heb, dan kan ik bijwijze van een hele koe op...

Hoi
Ik herken dat ook en word er ook een beetje onzeker van...ik heb wel in de kerstvakantie last gehad van af en toe hoofdpijn, overgeven, ontzettend moe en depri, dat ik niet wist wat ik nou had, maar de zwangerschapstest was negatief toen...nu weet ik sinds dik een week dat ik zwanger ben..en ben wel wat vermoeid, zere borsten, veel trek en vaak plassen..maar niet misselijk en overgeven zoals tijdens mn vorige zwangerschap..soms wel veel lucht in mn lijf (boeren dus)

Terug
Bovenaan