Zwangerschapsklachten

Hoi Yaan,

Ik herken je onzekerheid hoor, zodra ik wat minder oel vraag ik me af of het wel goed zit.
Mijn klachten verschllen van dag tot dag, maar vooral last van zere borsten, erg vermoeid, veel luchtjes stinken, geen zin in eten (en als ik dan honger heb danhebik ook echt honger), misselijk maar niet overgeven, duizelighid, rugpijn, steekjes in mijn buik en veeel plassen.

Liefs Lieke

Hoi Allemaal,

Ik ben heel de dag door heel erg moe, lig s'middags standaard te slapen en 's avonds soms al rond 9 uur in bed.

Verder heb ik vanaf dag 1 ongeveer al last van mijn borsten. Ze zijn nu al zeker 1 maat gegroeid.

Er zijn allemaal geuren waar ik erg misselijk van kan worden en dan heb ik ook geen trek om te eten, wel heb ik gemerkt als ik een manderijn neem dat mijn misselijkheid af en teo wegtrekt.

Door de moeheid en hormonen ben ik ook erg prikkelbaar.

Ik heb dus al aardig wat klachten.

Verder zitten mijn broeken allemaal al erg strak en ben ik erg blij als die open kunnen. en dat met 7,5 week.
Kan wel meespelen dat ik vorig jaar 2 miskramen heb gehad.

Groetjes Ramona

Ik ben nog maar pril zwanger, maar het begon direct al met duizeligheid en misselijkheid. Zodra m'n maag leeg is, word ik misselijk. Veel eten staat me niet aan, ben op het moment erg kieskeurig wat eten betreft.
Wel heb ik ineens zin in bepaald eten, zoals chocolade ijsjes en vanmorgen bij het wakker worden had ik ontzettend zin in gevulde eieren en asperges uit een potje... Heel raar! ( ook aangezien ik deze dingen eigenlijk nooit eet) Dus de hormonen zijn volgens mij volop aan het werk!
Verder erg onzeker...dit komt ook omdat ik regelmatig steekjes in mijn buik voel en een zeurderige rugpijn heb. Daarbij zijn mijn darmen compleet van slag.
Dus op en top zwanger!

Hoi,

Heb ook al vanaf dag 1 gevoelige borsten, verder erg moe en misselijk.

Lust bijna niks meer, want telkens als ik ga eten wordt ik misselijk.
En wordt ook misselijk van allerlei geurtjes.

Slaap slecht 's nachts en ook last van m'n darmen en veel maagzuur.

Hier ook misselijk en moe.
Ik slaap vaak ook even als mijn zoontje op bed ligt, en 's avonds er vroeg weer in! Wat goed helpt is iedere dag een tijd in de buitenlucht. Daar knap ik meestal erg van op.
En drop! Helpt goed tegen een lage bloeddruk (=duizeligheid) en tegen de misselijkheid bij mij.

Verder is mijn buik al enorm opgezet. Wie weet, wordt het een tweeling... Ik heb echt het idee dat iedereen het duidelijk kan zien.
Nog even een weekje proberen te verbergen (wijde kleding). Komende vrijdag gaan we voor de eerste echo naar de verloskundige.

Hoi hoi,

Hier ook gevoelige borsten vanaf het begin, wordt al wel weer wat minder maar ben blij als mijn bh uit mag...slaap 's nachts onrustig, darmen zijn van streek, vaak plassen... dus ook echt zwanger!!

Vandaag heb ik een weeig gevoel, niet echt misselijk maar ook weinig trek, alhoewel de chocoladerozijntjes er net goed in gingen :)

Hou nog wel in mijn achterhoofd dat ik echt een kloppend hartje wil zien over 1,5 week zodat het wat werkelijker gaat worden....alhoewel mijn lijf dit echt beaamd....

Succes met ieders klachten en tips zijn altijde welkom ter ondersteuning van de klachten :)

Ik heb niet veel klachten, alleen sinds vorige week gevoelige borsten, en heb het gevoel dat ze al flink gegroeid zijn.... Zo af en toe merk ik ook dat ik een beetje duizelig ben, maar niet heel erg vaak.
:)

De misselijkheid lijkt met de dag erger te worden. M' n darmen zijn ontzettend van slag. Had niet verwacht dat de klachten al zo vroeg zouden ontstaan. Het begon al een week voor ik eigenlijk ongesteld moest worden en ben inmiddels nog geen 6 wkn. De verloskundige zei dat het wel snel is dat ik klachten heb... Nu wil ik heel graag een echo...straks zijn het twee ukjes! Bij twee zijn de klachten vaak erger. Haha...we gaan het zien over een pasr weekjes. Voor nu hou ik het er maar op dat de hormonen goed hun werk doen!

Terug
Bovenaan