Zwangerschapskleding nodig?

In mijn ogen is het antwoord nog niet gegeven, want je zegt zelf, ''tenzij je (..) WILT''.
 
Het gaat er mij echt specifiek om of het MOET, voor de gezondheid dus. Zo ja, waarom dan?
 
Wat ik dus specifiek bedoel; de band bij zwangerschapsbroeken, zit die er echt voor een reden, ANDERS dan ''dat past beter''? Zitten er gezondheids-nadelen aan als je deze (of een andere band) niet draagt?

Ik vraag dus heel specifiek om of het nodig is, nodig als in; als je het niet doet kan dit schade hebben voor het kind of krijg je sowieso rugpijn (of wat dan ook).
Dat het een naveltruitjes effect kan geven ligt er net aan wat je draagt.

Met de BH hetzelfde, dat het fijner is etc. dat snap ik (ik zeg ook nergens dat ik die niet zal kopen), maar ik vraag me hier ook weer af of het écht nodig is, als in; heeft het gezondheids nadelen als je die niet draagt?
Sorry ik heb autisme dus ik leg het vaak verkeerd uit denk ik en kom vaak een beetje lomp over, maar ik wil duidelijkheid.
 
De band in de broek zit er zodat je niet elke week een grotere maat broek moet kopen. Sommige vrouwen vinden gewone broeken niet meer lekker zitten, maar schadelijk is het niet hoor. Bh moet ook niet, maar sommige vrouwen vinden dat gewoon lekkerder zitten.
 
Niks moet...vroeger toen we nog met lendedoeken liepen hadden ze ook heen zwangerschapskleding. ;)
Maar tegenwoordig kan het allemaal en het is een stuk comfortabeler. Dus dan is de keuze snel gemaakt lijkt me! Waarom vraag je je dit af?
 
Dankje haha ik zocht echt een ja of nee, die heb ik nu (sorry voor het doordrammen).
Ik vroeg het me af omdat ik wilde weten of het uiteindelijk een eigen keuze is of echt moet. Zo kan ik beter beslissen later om,het wel of niet te doen.
Als het echt moet vanwege gezondheid oid, dan is dat naar mijn mening niet echt een keuze haha. Dankjullie! 
 
Terug
Bovenaan