Zwangerschapskleding, spijkerbroeken vooral!

A

Anoniem

Guest
Weet iemand waar ik leuke zwangerschapsspijkerbroeken kan kopen?

Liefs Aicha.

Trouwens...is het erg voor de baby als je je broken nog aan hebt die je net/wel/net niet past en het knelt een beetje?

Hoi Aicha,

Goeie vraag. Ik ben bij mijn vorige zwangerschap lang op zoek geweest. Niets kunnen vinden helaas.... Ze zaten of niet lekker, mijn buik paste er niet in en als die er in pasten wilden mijn billen er niet in passen. Of ik vond ze gewoon niet mooi... Ben tussen mijn vorige zwangerschap en deze 30 kg afgevallen dus ik hoop dat het deze keer wel gaat lukken!!

Veel suc6 als je iets hebt gevonden laat je het dan weten?

Groetjes, Jonna

Ik had ook stad en land afgelopen en slaagde uiteindelijk "gewoon" bij Miss Etam. Niet duur en zitten heerlijk !!

Verder verkopen ze bij de Prenatal enzo ook positiebroeken, maar voor die prijs..... neeeeee.... dat vond ik een beetje tegek ! Maar het is maar wat je er voor over hebt. Kijk anders ook even bij Marktplaats, daar wordt ook genoeg aangeboden en aangezien je dit soort broeken toch maar relatief kort draagt, zijn ze vaak nog erg mooi. Maar het maar net of je dat wilt natuurlijk.

Succes !!
Groetjes Marasje

Ik draag doorgaans spijkerbroeken van het merk diesel of G-star gewoon van die leuke modieuze spijkerbroeken. Nu wil ik dus "ongeveer" dezelfde modellen dragen maar dan voor als je zwanger bent. Heb echt geen zin in van die ouwe wijven hobbezak spijkerbroeken   want dat is zoooo lelijk!!!

Hoi Aicha,

Dat is precies wat ik bedoel, gewoon niet mooi!!!! Erg lastig...

Groetjes, Jonna

En wat trouwens ook zoooo vreselijk irritant is is dat als je bij veel zaken kijkt je dan alleen vanaf maat 36 hebt. Ik heb (als ik niet zwanger ben) maat 32 bij mijn middel en de rest maat 34.....nou.....dat zal wat worden...ik kooop wel een paar soepjurken...bah bah en nog eens bah!

heej wat bedoelen ze hiermee:
Met comfortabele tricotband en rijgkoord met bindstrikje. Twee steekzakken voor, twee opgestikte zakken achter, pijp met vastgestikte omslag. Oranje borduursels bij de band, achterzakken en omslag. Lengte in Nmaten ca. 106 cm, Lmaten ca. 112 cm, Kmaten ca. 100 cm. Stretchdenim  ...

... van 98% katoen, 2% Elastan. Kleur: blue used. Kan in de wasmachine.

en dan met name het woordje " Nmaten"

hoi Aicha,
Als je de prijzen van diesel en G=star gewend bent dan schrik je niet van de prijzen van prenatal denk ik. Van het merk Noppies hebben ze modieuze broeken in allerlei wassingen en ook hele lage.
Ze verkopen ze bij de prenatal maar ook bij de kids factory (oa in Breda) bij de laatste hebben ze wat meer keus.
Ik heb al wel een item geplaatst hieronder dat de broeken door al dat elsatiek wel de neiging hebben om af te zakken. En een riem zit niet altijd even lekker als je veel moet zitten.
Ik geloof niet dat het kwaad kan voor de baby als de broeken iets te strak zitten, maar ik krijg er in elk geval buikpijn van.
groeten Elke

Terug
Bovenaan