Zwangerschapskleding, spijkerbroeken vooral!

Hoi Aicha,
Nmaten betekent volgens mij normale maten, want l staat voor lang en k voor kort geloof ik!

Hoop dat je er nog wat vind in je smaak,

Liefs Annemarie

Hoi Aicha,

Verschrikkelijk he om een mooie spijkerbroek te vinden. Ik heb normaal ook altijd spijkerbroeken van Diesel en heb dus ook geen zin in die suffe modellen.

Bij de prenatal heb ik wel een leuke gevonden maar natuurlijk weer niet in mijn maat!! Heb maat s, maar het wel de lengte nodig, want ik ben 1.75 lang!!!! Wat ik nu gedaan heb, ik heb mijn eigen spijkerbroeken nog aan, laat de bovenste knopen open en doe er een grote riem over heen. Ik heb ook een zwarte en witte buikband gekocht en die heb ik dus bijvoorbeeld een stukje onder mijn shirtje uit tot net over mijn knopen! Dan lijkt het net je shirtje en toch valt het over de knopen die open staan.

Mocht je leuke gevonden hebben, zeg me alsjeblieft waar je hem gehaald hebt, want ik ben ook naarstig op zoek naar een leuke spijkerbroek.

Groetjes Loesie

Hi Aicha,

Je hebt ook maternity spijkerbroeken van Citizens of Humanity en For all men kind (Seven). Je betaalt wel de hoofdprijs, namelijk 270 euro. Maar ik heb deze broek tweedehands gevonden via Marktplaats voor 75 euro. Het zijn echt goede modellen waar jij wel wat mee kan volgens mij. Ook in kleine maten. Er is trouwens ook een goede internetwinkel op ebay te vinden met deze merken. Succes!

Hi,

de maternity jeans van Citizens of Humanity is ge-wel-dig!!
Het is wel een diepte investering, maar aan de andere kant kun je 'm na je bevalling gewoon op ebay of marktplaats weer verkopen, de vraag is daar groter dan het aanbod dus je verkoopt hem zeker door voor een goede prijs!

Dat klinkt erg goed, ik wist niet dat ze van die merken ook zwangerschapskleding hadden!
Mijn vorige zwangerschap heb ik bij de H&M een spijkerbroek gekocht, maar het zag er niet uit als ik hem aan had. De broek zat helemaal over mijn buik en je zag alles er doorheen (rits, knoop, rare vouwen) als ik er een wat strakker shirtje overheen had. Ik heb hem dan ook na de eerste keer nóóit meer aangetrokken!

Nu ga ik dus maar eens op zoek naar wat beters (ben weer zwanger), maar 270 euro is wel héél erg veel geld!

Hoi Aicha,

Ik snap je probleem meid, ik moet ook erg wennen aan de positiekleding maar als je hier en daar een beetje zoekt dan vind je echt wel wat. Ik draag altijd spijkerbroeken van Indian Rose en Esprit uiteraard de stoere modellen gecombineerd met hippe laarzen! Ik heb nu 2 broeken van Noppies en tja het is anders maar al met al zijn het toch vrij vlotte broeken en ze zijn inderdaad in allerlei wassingen en modellen verkrijgbaar. Ik koop ook wel kleding bij de webwinkel van www.mom2b.nl met name de bovenkleding koop ik daar, het is niet de goedkoopste winkel maar ze hebben wel leuke dingen. Op www.9months.nl kun je ook wel leuke dingen kopen  en goed betaalbaar! Ik ben blij dat ik een kindje krijg maar ik moet eerlijk bekennen dat ik blij zal zijn als ik mijn normale kleding weer aan kan want deze zomer is de "normale"mode zo leuk en dan baal ik best wel eens stevig! Maar alles voor het goede doel enne die 9 maanden zijn ook weer zo voorbij ik zit al weer op de helft en vind het best snel gaan! Succes met  je speurtocht naar  leuke postiekleding!

Liefs,

Puk  

hoi hoi..

ik heb echt super leuke dingen gekocht op www.bellyfashion.nl
ze is niet duur en heeft goede kwaliteit...
succes..

liefs annemieke
23w4d

Terug
Bovenaan