zwangerschapskleding uit de stof

Heb zo juist mijn oude zwangerschapskleding uit het stof gehaald..

Me broeken gaan me steeds strakker zitten en is elke keer is het een verademing als me broek eindelijk open kan.

dus nu even kijken wat nog kan en wat niet wat gemaakt moet worden en wat niet en de boel wassen natuurlijk

Had gehoopt langer te kunnen wachten deze keer maar goed bij mijn zoon had ik ook al vroeg de broeken moeten vervangen

ik had het met zes weken twee drie dagen maar toen ik naar de wc kon eindelijk kon ik zo weer mijn eigen spijker broek aan,en ik dacht toen oo jee het zijn er toch geen twee dat heb is zo nu en dan dus loop hier de ene keer in zwangerschaps kleding en dan in me eigen kleding.
maar met lang auto rijden doe ik me broek wel open dat zit niet lekker

gr majolie

ik heb nog mijn "gewone"spijkerbroeken aan.
moet zeggen dat ze wel ruim zitten omdat ik min 10 kilo was afgevallen. had nog geen nieuwe gekocht maar goed ook in dit geval.
ben nu 10/11 weken dus mag nog niet klagen.

Ik ga van het weekend weer eens de grote schoonmaak houden en de "grotere" kleding te voorschijn halen! Het liefst zou ik de hele dag in een joggingbroek lopen, maar moet er toch wel een beetje representatief uitzien op mijn werk. Laten we dat maar niet doen! Bij de eerste twee zag je helemaal niks tot 16 weken, nu begint het al echt. En van mijn darmen heb ik helemaal geen last!

Terug
Bovenaan