zwangerschapskleding uit de stof

Ben overmorgen 8weken .. Bij mijn zoon kon ik me broeken niet meer dicht krijgen met 6weken en heb ik nog een week met een elastiek om me knoop gelopen en met 7weken was me moeder 50geworden en toen had ik zo iets van tja nu moet er iets komen

Oh, da`s vlot allemaal. Bij de eerste moest ik er met 17weken aan geloven en nu ben ik tot vandaag aan toe bijna 3kilo afgevallen. Ik moet niet overgeven ofzo, maar ik heb weinig zin in eten. Ik kan ook niet zoveel in 1 keer eten, want dan voel ik me wel misseljk.

Ik heb die broeken ook ergens staan, maar ik hoop stiekem dat ze nog even blijven staan. Ik vind het niet lekker zitten, die hoge banden.

Hoi, het is mijn eerste kindje en bent rond de 8 weken, maar ik word ook al dikker. Bij 1 broek kan de knoop niet meer vast. Maar ik ga nog geen zwangerschapskleding kopen. Wij hebben nog niemand verteld dat ik zwanger ben en die kleding zal me vast en zeker verraden!

Ik heb mijn broeken ook nog niet gepakt. Bij de eerste was ik zoveel afgevallen dat ik pas met 25 weken merkte dat mijn breken strakker werd. Zal deze wel niet zo zijn, aangezien ze nu al wat strakker worden

Hier ook even de zolder opgeklommen. Heb een hele lekkere broek waarvan je echt niet ziet dat het een zw schapsbroek is. Dus daar ga ik maar eens mee beginnen. Als ik ergens kom waar ik het nog even niet vertellen wil dan pers ik me nog even in mijn gewone broek. Thuis heb ik eingelijk nooit een broek aan, dus legging en jurkje kan altijd!

Marijne 10 wk

Terug
Bovenaan