zwangerschapskleding wordt te klein

Hebben jullie dat ook? De meeste broeken zitten echt niet lekker meer en veels te strak. Die band om mijn buik irriteert enorm, zodat ik nog 3 broeken heb die ik wel lekker aan kan.
Ik heb ook een paar van die zwangerschapshemdjes; die komen tot mijn navel! Ben maar even de wibra ingedoken om wat van die oude-mannen-hemden te kopen. Geen gezicht, maar de buik blijft warm;-)

oww vervelend zeg!!!

mijn positie kleding van mn zoontje is nog te groot!!!! echt zooo vreemd draag nu kleding van een vriendin en zit nog steeds perfect!!!

en bij de miss etam in de opruiming ofzo??wel vervelend want om nu wat nieuw te kopen zo de laatste weken..... zonde ook he

Ja heb ik ook!
Vooral broeken zijn een ramp.
Gelukkig had ik wat zwangerschapsleggings gekocht bij Miss Etam die zitten nog wel goed.
Bij hennes lange hemdjes gekocht die gaan ook nog goed.

Succes met de laatste loodjes!

Groetjes,
Anne 38w

gaat hier al net zo loop in leggings nog mijn andere broeken ken ik al par week niet aan maar goed de laatste dagen zijn geteld voor mij dus ga me er niet verder aan ergeren dan maar vaker wasje draaien hoor
groeten carla 37 w

ow die stomme positiebroeken zijn allang de kast in verdwenen! ik vond ze vanaf week30 erg vervelend zitten.dus nu loop ik in mijn joggingbroeken en wat leggings van de hennes.scheelt dat ik nu bijna de deur niet meer uit mag/kan dus hoef er ook niet zo netjes uit te zien haahaa
ook zo zonde om nieuwe kleren te kopen ja voor die paarweekjes!

hier precies het zelfde.
het is een ramp met ondergoed en dat heb ik nu van mijn man aan.
truien en shirten wil nog wel maar broeken wordt er niet goed van.
lenie 37+1

Terug
Bovenaan