zwangerschapskleding wordt te klein

haha erg herkenbaar, positiebroeken vind ik ook een drama, heb nu veel jurkjes en leggings aan, zit een stuk lekkerder, of een lekkere fleecetrui van mijn man haha, heel charmant............

Heel herkenbaar alemaal.
Ik heb een spijkerrokje die nog wel lekker zit. Dat is `zo`n laag model. Legging eronder (maat XXL) en het gaat nog wel maar die broeken....grrrrr

Hier ook sinds mijn verlof de spijkerbroeken in de kast. Ze passen nog wel, maar echt lekker zit het niet. Veel jurkjes nu, heerlijk!

Ik heb ook laatst mama hemdjes via de H&M webshop besteld. Ze kosten maar 4,95 en je kan ze na je zwangerschap ook nog prima aan. Ik heb nu ook enorm de behoefteo m weer te gaan shoppen, maar voor die paar weekjes vind ik het zo zonde. Ik wacht wel hoe ik uit de stijrd kom en ga dan wel wat strategische zomeritems kopen om mijn 'vast nog niet zo slake lijf' deze zomer toch een beetje leuk uit te laten komen.

hahaha ja dat heb ik ook, heb t liefst de heledag mn jurkje aan met mn veel te grote positie legging maar ja... zie zien me aankomen...dus soms prop ik me ook ff in een andere broek of truitje en thuis weer snel mn jogging broek aan....maaar nog maar ffff ;-)

Ik draag ook mijn positie spijkerbroeken niet meer. Die zitten echt vreselijk dus nu lekker legging met jurkje. Gelukkig heb ik er een paar en dat zit lekker.
Vind het zonde om nu nog nieuwe kleding te kopen.

Hoi,

ik ben mn kleding ook af en toe zooooo zat! Maar dan is het vooral omdat het steeds hetzelfde is. Heb een stuk of 5-6 broeken en verder 2 truien en een aantal tunieken. Maar aangezien onze 2 kindjes strakjes zo kort op elkaar zitten heb ik dit nu al voor de 2e winter aan en ben ik de zwangerschapskleding onderhand spuugzat. Thuis vaak een joggingbroek (4xl meen ik) of een heerlijke badstoffen pijama in maatje xxl, heerlijk!

groetjes Natasja

Terug
Bovenaan