zwangerschapskleding

H&M heeft van die Superstretch Mommy broeken, die vind ik súper fijn! Heb daar zelf maat 44 in, volgens mij gaan ze ook nog wel wat groter.

[quote quote=10189325]H&M heeft van die Superstretch Mommy broeken, die vind ik súper fijn! Heb daar zelf maat 44 in, volgens mij gaan ze ook nog wel wat groter.[/quote]
De broeken van h&m zijn inderdaad erg fijn! Al weet ik niet of dat in grote maten ook zo is. Een de malliots van de h&m daar woon ik in. Want nu in het laatste trimester moet ik niet meer denken aan uberhoubt broeken aantrekken (is dat raar?) 

H&M heeft hele fijne broeken! Ik heb ook maatje 44 en die broeken zaten mij heel fijn.
Ik kocht bij de Hema altijd basis shirtjes in een maatje groter. Kosten maar €5 en zijn mooi lang. Dit combineerde ik vaak met een leuke blouse of vestje. Deze had ik gewoon in mijn eigen maat. 
Jurkjes kocht ik ook altijd een maatje groter, zat prima. 

Ik heb ook broeken van de H&M.. het model super skinny. Ook in maat 46 en heb ze zelfs 2e hands gescoord. Erg fijn! 
Prenatal heeft ook wel bijna altijd kleding in de sale hangen met soms 50 of 70% korting. 

Terug
Bovenaan