Zwangerschapskleding

Hoi,

Het is voor mij inmiddels tijd om op zoek te gaan naar zwangerschapskleding. Ik vind het erg moeilijk om kleding te vinden voor jonge hippe moeders.

Heeft iemand tips?
 
Ik vond Prénatal hippe kleding hebben, had daar alles weg ook voor leuke prijzen. Bon prix vond ik te ouderwets (net als C&A) en h&m vond ik juist vormeloos en kleurloos. Zo zie je maar weer dat smaken verschillen.
Gewoon even neuzen op google geloof dat zelfs only tegenwoordig zwangerschapskleding heeft.
 
Een paar jaar terug vond ik h&m erg leuk, nu niet meer. Heel vormloos en wijd.

Prenatal vind ik erg leuk en verder kijk ik op Zalando. Ik zag idd ook dat Only tegenwoordig al zwangerschapskleding verkoopt.

Ik ben nu zwanger van de 3e. Bij de 1e een berg kleding gekocht en dat draag ik nu bij de 3e gewoon weer. Uiteindelijk draag je het kort. Ik ben nu 25 weken zwanger, draag al wel zwangerschapsbroeken vanaf week 12. Maar shirts heb ik alleen in korte mouwen, dus tot april hou ik het gewoon uit met een xxl zwart hempje en een paar gewone vesten. Ik heb geen zwangerschaps winter kleding (bij de eerste 2 niet nodig gehad) en ik wilde nu geen stapel truien etc aanschaffen voor 2 maandjes winter. Dus ik draag nu dagelijks vesten en wacht af tot het zomer wordt en dan heb ik een flinke stapel shirts klaarliggen voor de laatste 2.5 maand zwangerschap.
 
Bij ASOS heb ik wat leuke dingen gevonden. Ook merken als Esprit en Only verkopen online leuke zwangerschapskleding. Noppies is ook vaak mooi maar wel best prijzig. Verder droeg ik gewone stretch kleding.
 
Ik heb mn kleding bij Noppies gehaald. In de winkel krijg je ook fijne adviezen over de kleding, maar ook ondergoed / voedingsbh's. Ze verkopen er ook andere merken (Esprit, Super Mom). Volgens mij heeft het merk Mamalicious ook nog wel leuke dingen, maar dat weet ik zo even niet zeker. Ook bij Noppies hebben ze van die 'moetige' (oubollige, degelijke) kleding zoals ik het maar noem, dus kijk even goed rond. :-D Smaken verschillen.
 
Terug
Bovenaan