Zwangerschapskleding

Klinkt misschien gek maar ik heb online hele fijne leggings en broeken besteld bij de Lidl. Die leggings heb ik daarna ook nog maanden gedragen dus die bleven ondanks veel wassen heel lang mooi voor die prijs vond ik. 
 
Ik heb twee nieuwe spijkerbroeken gekocht van Esmara (Lidl), met zo'n buikband eraan vast. Ik droeg ze al met 7-8 weken omdat ik weinig op mijn buik kon verdragen wegens misselijkheid. Ik ben nu 34 weken en draag ze nog steeds. Ook ondergoed en voedingsbeha's heb ik nieuw gekocht (BonPrix en H&M).
In de sale heb ik een jeans van Mamalicious gekocht, de voorkant is lager, zonder buikband, maar die zit vreselijk, zakt steeds af en zit veel te strak om mijn buik.
Verder heb ik veel gekocht via Vinted. De duurdere merken kunnen namelijk prima een paar keer mee.
Zo vind ik het ook niet zonde van het geld, het kost namelijk best wat voor zo'n korte periode. En je wilt er gewoon leuk uitzien tijdens deze bijzondere periode.

Tip: kijk eens op de website van Zeeman, daar zag ik nu ook hele leuke broeken en jurkjes langskomen voor een erg leuk prijsje!
 
River island, ik zou daar zoiezo de jeans halen. Die zijn lekker hip en bij de tijd. Van nikkie kun je de t shirts misschien opsnorren van een aantal seizoenen geleden die zijn erg lang?. Succes, het is een drama in positiekledingland?
 
Terug
Bovenaan