Zwangerschapskleding??

hoi groentje
ik heb ook broek bij miss etam gekocht die moet je gewoon in je eigen maat nu kopen en deze "groeit" mee je kunt nu
de bovenkant van elastick omrollen en als je buik dikker wordt kun je hem omhoog rollen.
Bij miss etam raadde ze me voor begin die broek met elastick af voor begin waarom zou niet weten die met elastick zou fijner zijn voor begin??????

groetjes en fijne zwangerschap
 
Jeetje, harststikke bedankt voor al deze reakties ... gelukkig toch niet zo'n hele onnozele vraag (was bang misschien commentaar te krijgen?). Veel handige tips dus ik ben al een stuk
'geruster' over die kleding! Nogmaals bedankt meiden!
 
gefeliciteerd! Ik zou sowieso ff wachten met het kopen van die kleding, voor het zelfde geldt word je niet zo dik (ik werd ook pas dikker met 7 mnd!) en dan zit je met die positiemode!!! Ik heb overigens helemaal geen positie mode gedragen.... Maar wel van die leuke banden gekocht bij miss etam en bij de h&m hebben ze erg leuke dingen! Veel succes met je zwangerschap!

 
Eerst gefeliciteerd natuurlijk.. Voor dat je je helemaal lens koopt in positiekleding zou ik eerst in mijn omgeving eens vragen of vriendinnen/familie nog wat hebben liggen. Ik heb maar twee broeken gekocht en de rest allemaal geleend. Dan kun je een beetje afwisselen.Je draagt het toch maar een paar maanden dus het blijft wel goed over het algemeen, zonde om dan alles nieuw te kopen!
 
Terug
Bovenaan