zwangerschapskleding

hoi hoi,

Ik heb afgelopen zaterdag alvast wat positie kleding gekocht. Kon geen broek meer aan.
Die zwangerschapsbroeken zijn echt onwijs duur. Maarja, wel erg leuk om kleertjes te kopen. hihi. speciale shirtjes is nog geen eens echt nodig. Want deze zomer valt alles wijd. Dus dat is wel een voordeel.

Wie van jullie draagt er ook al positiekleding?

Groetjes conny

Hallo,

Ik draag zelf al vanaf week 8 zwangerschapskleding, kreeg echt m'n broeken niet meer dicht! En anders had ik de hele dag buikpijn! Ook niet echt wat.
Het zit wel weer heerlijk zeg!!!
H&M heeft trouwens ook leuke kleding en niet al te duur! Je kan het zo via internet bestellen.

Groetjes sylvia

Hallo,

Ook ik pas werkelijk niets meer!
Ik heb nog veel kleding van mijn vorige zwangerschap, maar heb ook nieuewe dingen gekocht. Afgelopen vrijdag heb ik een heel mooie en ook nog een leuk model spijkerbroek gekocht van MamaLicious. Dacht dat het heel duur zou zijn, maar was maar 25 euro en hij zit super!   Ook HenM heeft leuke kleding, al vind ik niet dat die heel mooi blijft. Ik had een witte broek daar gekocht en die scheen onwijs door, dus die heb ik teruggebracht. Toen zag ik voor evenveel geld een witte broek bij Prenatal en die was veel mooier en scheen niet door, beter dus!
CenA heeft soms ook leuke goedkope kleding en Miss Etam is ook betaalbaar. Het is dus een beetje zoeken. Overigens, met buikbanden kun je veel van je gewone bovenkleding blijven dragen scheelt ook weer!  

Erica

ik draag al vanaf  8 week zwangerschapsbroeken! ik heb alleen het probleem dat er voor mij geen broeken te krijgen zijn!!  ik heb normaal maat 32 of 34 van broeken maar die zijn echt nergens te vinden! soms tref ik ergerns een xs maar die is dan nog veel te groot!
wat ik je nog wel voor tip kan geven is: je vind de broeken erg duur. kijk dan eens bij outlet stores op internet. dat scheelt enorm! dan heb je een spijkerbroek van vorig jaar voor weinig. en vooral spijkerbroeken blijven toch altijd!

groetjes Joke

hoihoi,
ik denk dat ik nu ruim 10 wk zwanger ben, maar draag ook al vrolijk de zwangerschapskleren. Toen ik zwanger was van mijn oudste dochter was het niet zo snel nodig maar je merkt dat het met nr 2 en nu ook met 3 toch sneller gaat. Daar komt bij dat ik gewoon   opgezette darmen heb. Dus nu liggen de zwschaps kleren al weer lekker in de kast.
Hier in de buurt worden de kleren ook vaak doorgegeven, dan hoef je niet alles nieuw te kopen.

gr liedje

Hoi,

ik heb van het weekend een zwarte broek bij miss etam gehaald, die was 28 euro, een spijker en een witte broek voor beiden 40  en een broek van mamalicious bij prenatal, die was ook 40 euro. Vond ik wel meevallen, ik ga ervan uit dat ik daar de rest van de zwangerschap wel mee toe kan, (in die zin dat die broeken tot op het eind wel moeten passen).
Bij H&M hebben ze ook leuke dingen, daar ben ik van het weekend even aan voorbij gelopen, omdat er 3 km file voor de kassa's en pashokjes stond. Doe ik een ander keertje wel als het rustiger is....
Ik haal vooral basics, dan kom ik er de hele zwangerschap mee door... Ik wil wel leuk gekleed gaan, maar volgens de laatste mode vind ik nu even minder belangrijk: dan maar wat neutraler, de echte hippe dingetjes komen wel weer na de zwngerschap... Zag van noppies ook dingen hangen, erg leuk allemaal, maar broeken vanaf 90 euro... Dat was me echt te gortig....

Hoi!

Ik heb ook al zwangerschapskleding gekocht hoor!!! Loopt er al 2  weken in. Ben nu nog maar 14 en en halve week maar het past gewoon niet meer. Liep met mijn rits open en dat zag er een beetje raar uit. Maar ik heb ook kleding gekocht bij de H&M. Een leuke spijkerbroek moet ik zeggen! Was 40 euro maar je hebt ze ook van 60-80 euro maar dat vind ik een beetje te veel.

Ik zag zaterdag dat er wat meer zomerkleding komt bij de H&M dus ik ga binnenkort nog maar eens een keertje shoppen!

Ester

Ai dat is wel gevaarlijk wat je zegt, nou moet ik volgende week weer naar de H&M want ja er is weer wat nieuws binnen.

Zoals ik bij het vorige onderwerp al vertelde, ik ben gek op kleding kopen.

Gr. Ingrid

Terug
Bovenaan