zwangerschapskleding

Ha

Sinds vorige week, na bezoek aan de H&M (halleluja wat is het daar steeds druk) loop ik ook in 'echte' kleding. Kan van mijn gewone kleding niet veel meer aan. Bijna 15 weken zwanger van de eerste.... Ik wil nog een spijkerbroek hebben, maar die ellendige rij wilde ik niet meer in.
In mijn maat genoeg te krijgen (40/42) alleen is alles te lang dan, maar goed dat kan dan weer korter!
Ik doe morgen nog een poging bij de H&M. Vond bij Miss Etam niet veel. Ben verder nog niet naar andere winkels geweest eigenlijk.
Geniet enorm van de tunieken mode. Gewoon bij de C&A voor weinig wat tuniekjes gehaald, ideaal!
Heerlijk dat je 'mag/moet' shoppen zeg!

Veel plezier!
D

Heb afgelopen zaterdag bij EDC van Esprit een paar hele leuke shirtjes/bloesjes gekocht. Is officieel geen zwangerschapsmode, maar lijkt er wel op omdat de taille hoog zit (onder de borsten) en het naar beneden toe wijd is. (ook in kleine maatjes!)
Ik pas nog net in mijn gewone kleding, maar het is net alsof ik een enorme bierbuik heb (vooral 's avonds). Ik verbloem het nu met jasjes e.d., maar morgen ga ik het op mijn werk vertellen en dan kan ik daarna tenminste andere kleding aan als ik dat wil.

Groetjes,
Willemijn.

Hoi,

Ook ik heb afgelopen weekend positiekleding moeten kopen en ben nu 11 weken (en is de eerste), maar alles ging echt strakker zitten, heb het meeste bij de H&M
gekocht (jurkje,rokje,spijkerbroek,hemdjes en truitje) en ben ook nog even bij de Kids Factory geweest, leuke tuniek van Esprit gekocht, kan over spijkerbroek of met legging dus ik kan weer even vooruit!!!!
En verder zie ik wel als ik iets leuks, betaalbaars tegenkom dan koop ik het, maar kan weer heerlijk zitten zonder broeken die knellen haha

liefs Daan

Hoi

ik draag ook zwangerschapkleding zit echt veel fijner  heb al weer wat dingen gekocht maar ja wil er ook nog beetje leuk uitzien toch ? ook bij esprit online wat besteld, geen verzendkosten en als het niet wat is stuur je het zo terug! heel handig. Winkelen is natuurlijk erg leuk maar ja zo af en toe tijd te kort :) Zoek ook nog een witte broek maar hebiets in gedachten dus dat zal wel lastig worden....

groetjes

ik loop nog in   mijn gewone kleding wel de broeken inmiddels zonder riem

ik ga vandaag wel mijn eerste zwangerschap bh kopen want de   andere passen echt niet meer had al lang gemoeten maar ja tijd hihi

en voor de rest wacht ik nog maar even af\
het past nog

ben nu bijna 14 weken

groetjes leonie

Hai! Ben een beetje jaloers op jullie! Ben nu bijna 14 weken zwanger en ik zie nog helemaal geen verschil!!! Qua buik dan, want ik ben volgens mij wel 3 cups omhoog gegaan....
Als ik jullie zo hoor is het net of iedereen al een enorme buik heeft!!!
Afwachten maar.........

Groetjes!!!

hello
mijn broeken zitten wel strakker en sommigen dragen los, maar heb normaal mt 36/s dus vraag me af of daar dan al positiemode voor bestaat. ik denk erover om eerst mt 38/40 te gaan kopen ofzo, dus gewoon grotere maten. zijn er meer die dat doen? of bestaat er positiemode die smal begint zegmaar? alles wat ik zie ziet er zo enorm uit! maar ben alleen nog maar in een babywinkel geweest, dus niet bij H&m enzo, moet dat maar es gaan doen!
groet
susanne
13wk2dg

Had ik laatst een positiebroek gekocht. Ik daht ha lekker. Zakt hij de hele tijd af
Nu loop ik dus maar gewoon in mijn gewone broek met de knoop open.
Wel leuk al die positiekleding he. ga het liefst elke adg even naar een winkel om te passen haha.

Liefs Inge (15+1)

Terug
Bovenaan