Zwangerschapskleding

Hallo,

Sinds gister heb ik mn zwangerschapskleding maar weer uit de kast gehaald...
Ik kan mn gewone broeken niet meer dicht krijgen en dat ze dan ook nog lekker zitten.
Ik ben nu 9w2d en kan me niet herrineren dat ik bij mn vorige zwangerschap ook al zo snel zwangerschapsbroeken droeg, volgens mij pas bij 14 of 15 weken.. Nu weet ik dat je bij een volgende sneller groeit maar, zo snel!!

Zijn er meerdere die al rond de 9de week zwangerschapskleding dragen??

Groetjes Daphne 9w2d

Hoi Daphne,
Heb nu ook het gevoel dat mijn buik veel sneller groeit maar kan er ook aan liggen hoe je placenta zit. Zit die meer naar voren heb je automatisch al sneller een buikje.

Heb zelf de broeken al gepast en denk dat ik ze snel weer ga dragen. Maar ben afgelopen weken 15 kg afgevallen dus heb nog broeken genoeg die passen. Hoewel die zitten dan weer voor geen meter dus denk toch over 2 wk al lekker de zwangerschapsbroeken aan te hebben. ben dan ook 9 wk zwanger.

Groetjes Natje

Hoi Daphne en Natje!

Ik ben net 7 weken zwanger maar heb met het mooie weer mijn zwangerschapsrokjes al weer aangehad!
Bij mijn zoon was het ook ontzettend snel zichtbaar, blijken je darmen te zijn ofzo, werd mijn verteld!
Met 9 weken vroegen klanten van mij al of ik zwanger was, zo erg was het.
Probeer nu nog niet te veel aan te doen, maar thuis loop ik er wel lekker in, alles knelt mijn buik af en dan krijg ik buikpijn.
op het werk doe ik maar wijde shirts aan en doe mijn knopen van mijn broeken maar los.
maar inderdaad het zal niet lang meer duren dat ik ook op mijn werk mijn zwangerschapsbroeken ga aantrekken!

Groetjes mirjam

Hoi Daphne,

Hier ook iemand die met 9 wkn zwangerschapskleding moet gaan dragen. Ik ben nu bijna 8 weken en ben gister al broeken gaan kopen. De vorige keer kon ik tot bijna 5 maanden mijn gewone broeken nog aan, maar toen ben ik de eerste maanden ook een paar keer flink afgevallen door griep en zo en ik kon toen niet veel eten, alles rook zo vies dat ik er misselijk van werd. Nu heb ik het omgekeerde: ik blijf maar eten! En om nu "gewone" broeken in een grote maat te kopen zag ik niet zitten. Dus ben ik gister zwangerschapskleding gaan kopen. Als ik zo doorga als nu, ik weet niet, dan kom ik nog vele kilo's aan. Maar we zien wel waar het deze "walvis" zal gaan stranden :).

Groetjes Tamara.

Ik ben nu 8 weken en 4 dagen maar je ziet bij mij gelukkig nog helemaal niets. Het is trouwens mijn tweede zwangerschap. Niemand weet het nog (zelf de familie niet) dus ik ben bij dat we het nog even geheim kunnen houden.

Ik moet er ook al aan geloven... ik heb nog 1 lange broek die ik pas en de rest zit me veel te strak, daar word je ook niet blij van...maandag mijn echo.. als dat goed is dan gaan we het vertellen.. ik kan het ook niet langer verborgen houden hoor!!!

Hoi hoi, hier ook 9 weken, maar gelukkig weinig te zien. Hoef ook nog geen andere kleding aan. Het zijn inderdaad je darmen zeiden ze bij m'n eerste zwangerschap. Toen knelde alles al wel rond deze tijd. Je hebt nu nog geen placenta, dus wat eerder geschreven werd.... die vlieger gaat niet op!! Gelukkig al een mooie echo gehad, dus helemaal blij!
Succes!!

Nou hier nog iemand hoor!
Ik heb de broeken en de rokjes maar weer tevoorschijn gehaald. Het zit een stuk lekkerder en knelt niet af zoals mijn gewone kleren nu al wel doen!!!!!
Ben benieuwd hoe groot ik ga worden als het nu al zo hard gaat hahahahah!
Maar het is voor een goed doel, toch?
Ik heb ook het idee dat er al mensen loeren naar mijn buik met zo'n blik van;"Zal ze....?" Di de volg echo en dan vertel ik het de rest van de mensen om ons heen!

Gr
Chan
ps we boffen wel met de mode; wijde shirts en tuniekjes, dat betekent niet alleen maar positie dingen toch?

Terug
Bovenaan