Zwangerschapskleding

he daphne,

zie dat ik niet de enigste ben. zat er vorige week ook al aan te denken om ze maar weer uit de kast te halen. broeken zijn nu soms al echt een ramp. ben nu 9 weken en 4 dagen. straks dan toch maar in de kast duiken.

Hoi meiden,

Hier ook knellende broeken en uitpuilende bh's (10 weken)! Van de week eerst de zolder op om de positiebroeken en bh's van mijn vorige zwangerschap te voorschijn te toveren.

Ene misschien van de week iets nieuws scooren in de stad. Het is immers uitverkoop... goed excuus voor iets nieuws, toch?!?!?

Wel leuk om te horen dat ik niet de enige ben die hier nu al last van heeft.

X Suus

Bij de eerste ging ik pas wat zien rond de 15/16 weken. Bij de tweede kreeg ik met 8 weken mijn broeken niet meer dicht!
En nu ben ik 10 weken en pas ik al mijn kleren nog:s! T is dat ik op de echo echt een kindje heb gezien. anders zou ik niet eens merken dat ik zwanger ben! Nou ja komt vanzelf wel!

Annemiek

hoi allemaal ik ben morgen 2 maanden zwanger,en ik ben ook toe aan nieuwe bh,s en de rest! vooral m,n borsten moeten eraan geloven,ik denk dat ik maar meegroei bh,s ga kopen!
groetjes

Hallo ,
Ik moest er ook al rond 9 weken aan geloven ,
Broeken die niet meer dichtgingen en bh's die niet meer fijn zaten enzo..
Nu een aantal nieuwe bh's rokjes en broeken gekocht..
Alleen bh's passen nu al weer niet meer (15w) maar ja..
goed excuus om weer te shoppen ;)

Hoi,

Ook hier al aan de zwangerschapsbroeken met 10 wkn zwangerschap. ( inmiddel 11 wkn 3 dgn) Vooral 'savonds heb ik een opgezette buik. IK heb niet het idee dat mijn baarmoeder veel groter is dan bij mijn vorige zwangerschap, maar mijn darmen zitten me echt een beetje in de weg.
Wel een verademing een zwangerschapsbroek , heb nu gen pijn in mijn buik 's avonds van het dragen van een gewone broek.

ja het eerste wat ik moest kopen wat een grotere BH

sjeemig ben nu al 2 cups gegeroeid.

bij mij begon het ook rond de 10 weken. ik heb al brede heupen, maar dat werd nog gekker. en het zat gewoon niet fijn. dus eerst 2 broeken een maat groter gekocht.

en nu met 18 weken moet ik echt zwangerschapskleding aan. maar ik vind het heerlijk. je kan lekker combineren op het moment.

moet alleen nog een leuk spijkerjasje vinden.

Terug
Bovenaan