zwangerschapskleding?

Hoi allemaal :)
Ik was wel benieuwd of nog meer zijn die al zwangerschapskleding dragen? ik heb nu 1 broek en die draag ik veel. In het begin heb ik veel last gehad van buikpijn (nu iets minder) waardoor ik mijn gewone broeken niet goed meer kon hebben. De zwangerschapsbroek zit echt veel prettiger. Inmiddels begint mijn buikje ook al een beetje te groeien... dus denk dat ik binnenkort nog maar weer even ga shoppen. Ben nu 9weekjes, op weg naar de 10week :)

Liefs

Hoi,

Nee, ik ben nog niet begonnen, maar ik denk dat ik beter wel kan beginnen met een meegroeibh (waarom hebben ze daar geen leuke naam voor?). Mijn buik groeit ook, maar dat komt volgens mij ook door het snoepen en weinige sporten...

heeej

zover ik weet groeit je buik momenteel omdat je darmen opzetten, maar goed dat haalt niet weg dat je broeken dan niet meer fijn zitten he haha.
ik had gelukkig nog wat grotere maat broeken in de kast liggen dus dat zit heerlijk, en anders wil een elastiekje door het knoopsgat en dan om de knoop ook heel goed helpen nu.
wel fijn dat alles groeit....ik kan niet wachten tot ik echt een buikje heb hihihi
dames....groei ze!!

hoi allemaal

ik heb nog geen positie broeken gekocht,wel een mee groei bh,want de mijnen zaten echt niet lekker meer. Wat ik wel als tip heb gekregen is dat als je de knoop van de broek open wilt laten er alvast een kleine maat buikband overheen kunt doen,dan valt het niet op dat je knoop open is.

succes, groetjes kim

Hoi allemaal,

ik heb nu 1 positiebroek die mij goed zit, kan er nog wel flink in groeien maar van mijn normale broeken pas ik er nog maar 1. Zwangerschapbh heb ik ook al aan, wat een verademing.

liefs,
Chantie

Wat een verschil allemaal dus. Ik heb wel geprobeerd om het eerst te redden met alleen de knoop open, maar dan blijft mijn broek gewoon niet zitten. Ik ben namelijk gewend om redelijk strakke broeken te dragen. Dus tja, dan zijn ze nu ook gauw te krap ;)

Mmja toch leuk om te horen hoe iedereen daar nu al mee bezig is :))

Terug
Bovenaan