zwangerschapskleding?

ik wil gewoon nog geen positiebroeken aan! heb ze bij de eerste ook vanaf zon 6 a 7 wkn aangemoeten en was er zooooooooooooooo op uitgekeken tegen het einde van de zwangerschap! en helaas laat ons budget het niet toe om een hele garderobe aan te leggen! geven ons geld dan liever uit aan spulletjes voor de baby!
maar mn broeken beginnen toch serieus strak te zitten, thuis lekker joggingbroek aan en na buiten?? dan maar iets strakker hoor!
zolang ik nog kan ademhalen vind ik het wel best! alleen het zitten wordt iets bemoeilijkt!
ben nog geen grammetje aangekomen trouwens dus vind het eigenlijk toch wel vreemd dat het niet meer past ;)

Hi,

Ben morgen 10 weken en pas in principe mijn broeken nog gewoon. Merk wel dat mijn spijkerbroeken strakker zitten en dat het eigenlijk niet meer echt lekker is (zeker niet na een hele dag werken, dan doe ik vaak de knoop open). Ik heb nog een beetje schroom om positiekleding te kopen, ik weet niet. Dan is dat het voor de komende maanden. Ben ook nog erg gesteld op mijn eigen broeken...

Ik heb ook nog geen andere bh's gekocht, maar ik denk dat ik dit weekend toch maar eens rond moet gaan kijken, zodat ik iets klaar heb liggen als ik er echt zat van ben.

Nou groetjes!

Ik ben gelukkig vorig jaar een paar kilootjes af gevallen, waardoor ik de kleren van toen nog wel even aan pas! Had na het afvallen ook een paar nieuwe bh's gehaald, maar die passen echt niet meer. Heb dus nu m'n oude weer uit de kast gehaald.. :) Dat scheelt dan nog weer.

Liefs Vissen

Terug
Bovenaan