zwangerschapskleding

Hoi, ik draag nog geen positiekleding, maar is al wel nodig. Mijn werkbroeken krijg ik niet meer dicht en dus heb ik het knoopje open. Ik ben nu ook 9 weken.

Ik ben ook 9 weken maar alles past gewoon nog prima. Ik heb wel een erg opgezette buik de hele dag maar krijg alles nog wel prima dicht.

@ De mensen die nu al zwangerschapskleding moeten dragen: hebben jullie zo ontzettend veel last van opgezette darmen dan ofzo? want van het kindje zelf kan het nog niet zijn. Lijkt me best lastig als je nu al niet meer je eigen kleding aan kunt :(

Aan de andere kant geeft het misschien ook wel weer een heel zwanger gevoel :)

@ mir, wanneer je zwanger bent van een tweede of derde kindje dan zal je buik stukken sneller groeien en zichtbaar zijn. Ben zelf nu ook 9 weken en kan mijn buik nauwelijks meer verstoppen....
@ hoffard, zwangerschapskleding heb ik nog niet aan, maar wel louter stretch broeken, want jeans krijg ik stomweg niet meer dicht...

@ mir, wanneer je zwanger bent van een tweede of derde kindje dan zal je buik stukken sneller groeien en zichtbaar zijn. Ben zelf nu ook 9 weken en kan mijn buik nauwelijks meer verstoppen....
@ hoffard, zwangerschapskleding heb ik nog niet aan, maar wel louter stretch broeken, want jeans krijg ik stomweg niet meer dicht...

Terug
Bovenaan