zwangerschapskleding

Ik loop nu alleen nog maar in leggings met elastieken rokjes of jurkjes, de broeken gaan voorlopig achter slot en grendel :-S
Gisteren van mijn zus een hele tas met zwangerschapskleding gekregen, hopelijk zit daar wat bij wat ik nu ook al kan dragen :)
Vind het persoonlijk nog een beetje te vroeg om nu al echt zwangerschapskleding te kopen maar ja, als de nood aan de man is....

Ik ben vrijdag naar de winkel geweest voor mijn eerste zwangerschapsbroek. mijn gewone broeken konden nog net wel dicht, maar daar krijg ik echt last van. Dus het is vroeg, maar toch maar gewoon gedaan.

Ik ben vrij lang (1.87m) en heb wel al gezien dat dat wel heel lastig is met het kopen van zwangerschapskleding! Dus als iemand op dat gebied nog tips heeft...

Ik ben vrijdag naar de winkel geweest voor mijn eerste zwangerschapsbroek. mijn gewone broeken konden nog net wel dicht, maar daar krijg ik echt last van. Dus het is vroeg, maar toch maar gewoon gedaan.

Ik ben vrij lang (1.87m) en heb wel al gezien dat dat wel heel lastig is met het kopen van zwangerschapskleding! Dus als iemand op dat gebied nog tips heeft...

Ik had al zo'n idee dat het bij een tweede sneller kan gaan...
Ik ben nu 7 weken en ik merk dat mijn buik opgezet is, waarschijnlijk van de barmoeder die al uitzet???
Het is alleen een beetje lastig want niemand weet hier nog iets. Maandag hebben we een echo, als dan alles goed is willen we volgende week de familie en vrienden het vertellen. Maar tot die tijd moet ik het dus verbergen..... Dit is niet gemakkelijk....
Heb wel al rondgekeken op internet naar positiekleding. Ik heb nog een doos vol op zolder maar dat is allemaal winterkleding... Kan dus nieuw gaan kopen...
Groetjes Sandra

Terug
Bovenaan