zwangerschapskwaaltjes en zwangerschapstekenen

hoi hoi...

iedereen die zwanger is; GEFELICITEERD !!!!

ik ben zwanger (6 weken)...al kan ik het nog niet geloven, was eind januari nog ongesteld...en ik we wouden heel graag een kindje, maar ik moest eerst geen medicijnen meer gebruiken, en toen ik gestopt was, was ik dus in een keer zwanger... ik moet volgende week naar de huisarts (heeft nu vakantie..zucht)

maar.... ik ben zo heel erg moe.. zijn er meer die daar last van hebben???
verder heb ik wat buikpijn..en lucht in mn buik..??? is dat normaal???

ik vind het zo spannend... voor het eerst zwanger zijn...ik ben echt onzeker...

groetjes sarah

hoi hoi

Gefeliciteerd!!!!
Ik zelf ben ook net 5 weken zwanger van de eerste.
En ik kan het nog steeds niet geloven.
Ik heb ook erge last van vermoeidheid. Zeker na een dag werken.
Ik heb gelezen dat je inderdaad wat last van je darmen kan hebben.
Zelf heb ik spastische darmen dus ik ben niet anders gewend.
'Ben jij 's ochtends veel misselijk? Ik een beetje, maar als ik blijf liggen zakt het weer af.
Maarja daar wordt mijn werkgever niet erg vrolijk van.
Het hoort er allemaal bij, en we weten waarvoor we het doen!

Groetjes, Conny

Hoi Sarah,

Jahoor die onzekerheid is vooral in het begin,als je straks eenmaal het hartje gehoord hebt en je voelt beweging dan is dat allemaal voorbij.
Geniet er lekker van meid.

liefs nice

hoi hoi..

bedankt voor jullie reacties... ik vind het fijn om te lezen hoe anderen het ervaren...

vanaf wanneer vertel je anderen dat je zwanger bent??? mn moeder weet het natuurlijk al..& mn schoonmoeder, maar verder ???

wij wouden even wachten omdat de meeste bij ons in de familie het zeggen rond de 11/12 weken... maar ik ben er zo blij mee.. :)

groetjes

hoi hoi,

Mijn man en ik vertellen het na de eerste echo.
Heb wel moeite om het voor me te houden, zeker tegen over me (schoon)moeder.
Maar we willen er zeker van zijn dat alles goed is.
En we vinden het toch ook wel spannend.
Het is toch jouw geheimpje.

Gr. conny

Moeilijk he om nog niks te zeggen. Ik heb het nog aan niemand verteld, alleen   mijn man uiteraard.

Ik heb ook last van mijn buik en vreselijk moe.... Ik moet zeggen dat ik vrij veel vergeten ben van het begin van mijn eerste zwangerschap..hihihi Nu ik het weer meemaak denk ik idd van o,ja..

ook ik ben erg moe....heb dat bij mijn eerste zwangerschap volgens mij niet gehad...
heb af en toe vage buikpijntjes onder in mijn buik en rug.dat herken ik dan weer wel van mijn eerste zwangerschap.bij mijn eerste zwangerschap was ik erg misselijk.nu tot nu toe nog niet.wel heb ik dat mijn broeken al niet echt lekker zitten en dan ben ik pas een week of 5-6 zwanger.mar ja de 2e he!dan schijnt t heel hard te gaan.dus ja denk niet dat ik t heel lang voor me zou kunnen halen

groetjes monique

Hallo meiden!

Dat stelt mij wel gerust! Ik ben nu 5 weken zwanger en kan het nog nauwelijks geloven. Last van zuur, misselijk, duizelig en buikpijnen. Die buikpijn baarde mij zorgen, maar nu ik lees dat er meer zijn die daar last van hebben, hoor het er blijkbaar bij!

Als het goed zit, zit het goed meiden!

groetjes.

Terug
Bovenaan