zwangerschapskwaaltjes en zwangerschapstekenen

hoi meiden!
ik ben nu iets meer dan 4 weken zwanger, echt heel pril dus nog maar....maar ik ben toch MOE!!! pfffffff echt niet te geloven! alsof ik wekenlang te laat naar bed ben gegaan en aan het stappen ben geweest, terwijl ik in werkelijkheid nog niet eens een week terug ben van een heerlijke relax vakantie! 's morgens gaat het wel, maar halverwege de middag komt er echt niets uit m'n handen.
verder voel ik m'n buik ook best wel, en daar maak ik me ook wel een klein beetje zorgen om, maar ik lees het bij meer meiden, dus moet er maar vertrouwen in hebben. ik heb een paar maanden geleden een miskraam gehad, en ben nu best wel angstig moet ik zeggen. maar ik heb een erg positief gevoel, dus wie weet!!
hoe ver zijn jullie??
groetjes sab

Moe dat hoort er idd erg bij. Ik merk daar nog niet veel van, maar dat zal nog wel komen. Verder een opgeblazen gevoel in de buik en er borrelt van alles. Ook soms wat last van mijn liezen. Gelukkig nog niet meer. Hoop dat dat zo blijft. Want ziek zijn is echt niet tof. Dat weet ik nog van bij de eerste.
Ben vooral heel hyper, nu ik weet dat het raak is..... Kan het nog niet echt bevatten en denk er constant aan.
Moeilijk is het he om niks te vertellen. Ik moet ook echt moeite doen om mijn lippen op elkaar te houden zeg.

Ook hier iemand die alleen maar moe is. Af en toe last van misselijkheid (vind ik niet erg, ze zeggen dat dat een goed teken is). Die moeheid is zeker aan het eind van de dag erg. O ja en eten, iets waar ik heel erg goed in ben geworden. Dat zal ook wel een poos aanhouden.

En ja dat vertellen he, mijn man en ik willen het 12 weken voor ons houden (een paar mensen zijn op de hoogte) ik wil eerst zeker zijn van alles. Volgende week heb ik de eerste echo, was het maar zover, dan weet ik iets meer. En daarna zullen er   meer volgen, zodra ik daar allemaal te horen krijg dat alles elke keer in orde is wordt het tijd om het te gaan vertellen (zal ik wel 12 weken zijn inmiddels)

Hey dames...

Hier met vlagen misselijk,soms wel irritant dak er beetje rottig bij voel.
Maar ja trekt wel weer voorbij .
Bij me andere 2 zwangerschappen was ik beetje misselijk,minder hinder(geloof ik)haha ja is ook alweer 5 jaar geleden.
Me tepels zijn alleen mega groot geworden dan normaalmoet er effe aan wennen:D

Bij jullie?

Groetjes Franny

Hoi allemaal,

Ik eerst nog zeggen heb helemaal(bijna) geen kwaaltjes. Nou volgens mij is het nu begonnen. Ik heb niet geslapen vannacht, heel erg leuk. Niet dus. Ineens 2 kilo erbij. En ben zo misselijk dat ik nu dus ook echt moet overgeven. Dus ja, ik ben echt zwanger!
Ze zeggen dat het over gaat. Hihihi, de vorige keer had ik dat pas bij 4 maanden en is de hele zwangerschap doorgegaan. Ik moet zeggen dat het overgeven wel oplucht, ja sorry voor dit vieze verhaal. Oja en ik moet zoveel plassen. En mijn borsten zijn hard en onregelmatig(bobbels). Wat een gezeur van mij zo op de vroege ochtend. Maar ik heb even mijn hart kunnen luchten en ik moet nu maar schoonmaken. Kind is naar school. Dus ik heb even tijd. O enne ik kan niet wachten tot ik de eerste echo heb. Maar ja duurt ongeveer nog 3 weken, en wat kunnen die dan lang duren.

Groetjes

Terug
Bovenaan