zwangerschapskwaaltjes...

dag dames,

wie o wie heeft nu last van zwangerschapskwaaltjes? Ben behoorlijk benieuwd naar jullie zwangerschap.
Ik zelf ben tussen 4 en 6 weken zwanger van mijn tweede kindje. En ik heb sinds eergisteren last van zeurderige gevoel in mijn onderbuik. mini krampjes, gevoelige borsten, enorme trek, erg moe zijn, last van jeukende ogen.

Ik hoor het van jullie.

Liefs ilse
 
Nou, ik ben opgeblazen, ben ook erg moe, heb een borstvergroting gekregen en eigenlijk gewoon een beetje een algehele malaise, haha...
Ben nu 5,3 weken zwanger.
 
Ik zit nu op 4,5 week en heb wel een klein beetje last van zeurderig gevoel in onderbuik, maar verder (nog) helemaal niks. In mijn vorige zwangerschap werd ik vanaf week 6 flink misselijk tot 14 weken
 
Haaai,

Bij mij komen de kwaaltjes weer terug na 26 weken.... (morgen 27)


In het begin was ik ontzettend moe, en had af en toe last van zeer pijnlijke borsten en tepelbedden. Vanaf 14 weken eigenlijk nergens echt last van gehad.

En nu sinds een week of twee last van mijn bekken (niet extreem, je moet een goeie balans vinden tussen rust en bewegen), daarnaast vaker last van maagzuur.... en ja...

Alles gaat nu een versnellinkje lager he.... je draagt toch al aardig wat gewicht mee nu....

Succes meiden, en geniet van jullie zwangerschap!!!

Liefs
 
hoi,

ik heb precies het zelfde, extreem moe, veel last van mijn borsten en ook krampjes in de onderbuik, wordt er nogal onzeker van, we hebben er 2 en een half jaar over gedaan om zwanger te worden, dus ben extra voorzichtig.
ben nu tussen de 8-10 weken zwanger, donderdag voor het eerst naar de verloskundige, hoop dat die mij/ons kan geruststellen!!
 
Ik heb een cup groter en nog steeds enorme gevoelige, gespannen borsten. Verder ben ik moe.. heb ik minder trek in prakkies (eet liefst soep met brood of pasta) afentoe een beetje buikpijn, last van me bekken, hoofdpijn en een beetje hooikoorts verschijnselen.. ben 11w4d
Maar heb het er voor over?!! ;)
 
Hoi,,
Ik had eerst anderhalve week krampen in mn onderbuik en nu heel af en toe een zeurderige pijn in mn onderbuik.
Verder ben ik kwaalvrij, niet misselijk, geen hoofdpijn alleen vreetbuien.
O ja en pukkels om naar van te worden.
Ok ik heb dus wel een aantal kwaaltjes hahah!
Maar goed het hoort erbij.
O ja een vraag:

Voelt je buik ook raar aan als je op je zij gaat liggen in bed (als je er net in ligt)??
Bij mij de 1e paar minuten wel.

Gr MG
 
Balen he die kwaaltjes. Ik ben ze ook liever kwijt dan rijk. Zo vlak voor de vakantie, zowieso al helemaal moe. En dan al dat gezeur van mn lichaam er nog eens bij...

Ben nu 15 weken zwanger en ik heb nog steeds last van de hele mogelijke rits aan zwangerschapskwaaltjes, sinds enkele dagen ook die fijne bandenpijn in mn rug erbij.

Ik kan me niet herinneren dat ik dat bij de zwangerschap van mijn zoon had, daar was ik maar een maand beroerd van de zwangerschap en ik had alleen week 16 en 17 bandenpijn...hoop dat het dan een meisje wordt!
 
Terug
Bovenaan