zwangerschapskwaaltjes...

Hoi, nou ik ben echt extreem moe, ga al een paar dagen eerder weg van mijn werk als dat kan. Verder af en toe hoofdpijn en soms een beetje misselijk. Ben nu in week 6, ben benieuwd hoe het allemaal verder gaat, is mijn eerste kindje...:)
 
Ik zit in mijn zevende week en ben al 4 weken erg misselijk. Zeg maar gerust ziek.... Niets blijft binnen. Moet de hele dag braken. Máár het is voor een goed doel dus ik heb het er graag voor over. Wel lastig stil houden zo. Het begint op te vallen want ik blijk er niet echt charmant uit te zien nu.

Groetjes!
 
Hoi,

Ik ben nu 9 a 10 weken zwanger, en weet sinds ongeveer 4 weken dat ik zwanger ben. Toen ik het net wist, voelde ik me heel slapjes, was die ochtend flauwgevallen.
Daarna had ik dagen/weken gigantische honger. Werd er 's nachts ook wel eens wakker van. Heb crackertjes naast mijn bed gelegd en als ik dan wakker werd, nam ik dat.
Ook extreem moe... kan gerust om half9 's avonds naar mijn bed gaan en de volgende ochtend weer wakker worden... Best lekker eerlijk gezegd. :)
Gelukkig heb ik helemaal geen last van misselijkheid. Soms denk ik dan weleens... ben ik wel zwanger? Maar mijn borsten lijken al wat gegroeid en zijn ook wel gevoelig, dus denk dat het wel goed zit... :)
 
Terug
Bovenaan