Zwangerschapskwaaltjes

Hey, hebben jullie nog last van zwangerschapskwaaltjes?

- Misselijkheid
- Hoge of lage bloeddruk
- Vermoeidheid
- Emoties die alle kante op schieten

Lucht je hart eens lekker!

Hoi hoi,

Ik heb last van
- Brandend maagzuur
- Moeheid
- Misselijk af en toe.
- En heel veel jeuk, op benen en voeten.

Maar verder valt het wel mee... :)
Ben nu 20 weken onderweg...

Liefs Mama2be

hey
*ik ben voornamelijk heel erg moe
echt tot irritant aan toe
* heb sinds ik zwanger ben last van een ochtendhumeur
* kan niet meer normaal een progamma kijken waarin babys geboren worden of iets zieligs gebeurd zonder daar ""lichtelijk" emottioneel van te raken hahaha...
*en merk aan mijn bekken helaas weer dat ik vorige week echt te veel heb gewerkt (moet veel lopen dan)

Ben nu 18 weken dus zal als het hierbij blijft het wel volhouden deze zwangerschap

oh en sinds gister heb ik weer last van duizeligheid zo erg dat ik dan bijna flauwval dat heb ik bij mijn andere 2 ook gehad rond deze tijd dus hopelijk is het net als bij hun rond de 25 weken weer weg

Ik heb een hele lage bloeddruk (105/50) daardoor ben ik eigenlijk de hele dag moe, heb ik ook regelmatig hoofdpijn, duizeligheid, hartkloppingen (ik kom met moeite 2 trappen op), misselijkheid enz.

Het idee dat dit mn beste maanden zouden moeten zijn (mnd 4-6) valt wederom tegen.

Af en toe heb ik ook last van buik en bandenpijn, dan heb ik me weer te druk gemaakt of te zwaar getilt. Maar ja wat moet je met een zoon van 1,5 die 15 kg zwaar is en nog niet overal zelf op en af kan komen?

Hoi,

Ik heb ook last van mijn lage bloeddruk, kom net van de v.k af en het was(95/55). Ook was mijn HB 6,3 moet nu bloed laten prikken in het ziekenhuis om te kijken wat ze me het beste ervoor voor kunnen schrijven zodat ze me iets geven wat gericht werkt.
Ook begin ik last te krijgen van brandend maagzuur.
Maar ondanks deze paar kwaaltjes geniet ik volop want bij mijn zoontje had ik veel meer last van alles.
Ik vind echt dat de tijd voorbij vliegt.

Groetjes

Hoi

Ben inmiddels 18 weken zwanger. Alles verloopt goed, alleen heb soms last van brandend maagzuur, wat hoofdpijn, regelmatig bandenpijn, en ben nog erg moe. Wel iedere dag van lage rugpijn.

Gaat zeker snel allemaal! Tijd vliegt voorbij :)

Terug
Bovenaan